Facebook și-a modificat logoul. Ce spun experții despre schimbare

  • 05 Noiembrie 2019 19:29
Facebook și-a modificat logoul. Ce spun experții despre schimbare

Compania Facebook și-a schimbat logoul, într-o încercare de a diferenția aplicația și platforma web cu același nume de compania care deține și alte produse și servicii, precum Instagram sau WhatsApp, potrivit unui anunț făcut pe blogul oficial, informează Mediafax.

Noul logo al companiei este numele său scris cu litere mari. Schimbarea are mai multe implicații, potrivit experților în branding. De exemplu, când cineva scrie pe internet cu litere mari înseamnă, de obicei, că țipă sau are tonul ridicat și că dorește să atragă atenția. Totodată, literele mari folosite într-un logo transmit încredere.

Noul logo are menirea să transmită „optimism”, iar efortul de rebranding este concentrat pe „claritate”, „empatie” și „crearea de spațiu”, potrivit unui anunț făcut de companie. Aplicația Facebook își va păstra logoul actual.

Decizia a fost criticată de Elizabeth Warren, candidat la alegerile prezidențiale din SUA. „Cei de la Facebook pot să facă rebranding cât doresc, dar nu pot ascunde faptul că au devenit prea mari și prea puternici”, a scris senatorul pe Twitter. Warren este un politician care cere separarea în părți mai mici a marilor companii din tehnologie, pe motiv că acestea au devenit mult prea influente.

Unii analiști cred că prin schimbarea logoului, Facebook își schimbă strategia de marketing, prin sublinierea faptului că este o corporație cu o ofertă diversificată de produse și servicii.
 
Sursa: Mediafax
Tags

Alte Noutati

LIVE: Știri * Bună dimineața, România!
Meteo Chișinău
4,96
Ceață
Umiditate:99 %
Vint:0 m/s
Sun
15
Mon
15
Tue
15
Wed
16
Thu
17
Arhivă Radio Chișinău