Datele care vor fi prelucrate la traversarea frontierei. În cât timp vor fi radiate din Sistemul informațional

  • 06 Decembrie 2017 10:47
Datele care vor fi prelucrate la traversarea frontierei. În cât timp vor fi radiate din Sistemul informațional

Sistemul integrat informațional al Poliției de Frontieră va conține informații despre toate etapele traversării frontierei de stat. Mai exact, referitor la traversarea frontierei de stat vor fi incluse informații despre polițistul de frontieră care a autorizat traversarea, persoana fizică ce traversează frontiera de stat, mijlocul de transport și documentul în baza căruia a fost autorizată traversarea. Prevederile sunt incluse într-un proiect de hotărâre, care va fi examinat de Guvern, în ședința de mâine.

În cazul autorizării traversării frontierei de stat, vor fi stocate următoarele informații:

  • datele ce vizează polițistul de frontieră care a autorizat traversarea (nume, prenume, grad special, numărul ștampilei autorizate întărite);
  • datele despre persoana fizică (nume, prenume, prenumele tatălui, sex, data nașterii, IDNP, cetățenie, șabloanele digitale ale fotografiei și amprentelor digitale, statutul la traversarea frontierei – șofer, pasager, pieton, ciclist);
  • datele despre mijlocul de transport (număr de înmatriculare, marcă, model, anul fabricării, culoare, numărul certificatului de înmatriculare, numărul caroseriei/șasiului);
  • documentul (seria și numărul documentului, data expirării).

Dacă vor fi efectuate activități de serviciu la controlul frontierei, Sistemul va stoca:

  • informații despre forțe și mijloace implicate în activitatea de control;
  • graficul și orarul turelor;
  • informații despre tipurile de activitate de control;
  • informații despre ora și data activității de control;
  • informații despre itinerarele de deplasare și locul de desfășurare a activității de control;
  • informații despre rezultatele activității de control.

Incidentele legate de încălcarea legislației transfrontaliere vor fi documentate. Astfel, vor fi stocate informațiile despre:

  • data și ora producerii incidentului;
  • locul producerii incidentului;
  • tipul incidentului;
  • date despre persoana implicată în incident;
  • informații despre mijlocul de transport implicat în incident;
  • informații despre bunuri, documente parte a incidentului;
  • informații despre măsurile întreprinse în partea ce ține de incident.

În cazul unui refuz din partea Poliției de Frontieră, vor fi incluse următoarele date:

  • data și ora refuzului intrării/ieșirii;
  • direcția;
  • punctul de trecere;
  • temeiul refuzului autorizării;
  • datele privind polițistul de frontieră care nu a autorizat traversarea(nume, prenume, grad special, numărul ștampilei autorizate întărite);
  • datele despre persoană (nume, prenume, prenumele tatălui, sex, data nașterii, IDNP, cetățenie, statutul persoanei la traversarea frontierei – șofer, pasager, pieton, ciclist);
  • datele despre mijlocul de transport (număr de înmatriculare, marcă,model, anul fabricării, culoare, numărul certificatului de înmatriculare, numărul caroseriei/șasiului);
  • documentul (seria și numărul documentului, data expirării).

Detalii pe bizlaw.md.

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Radiojurnal Chișinău
Meteo Chișinău
12,18
Cer acoperit de nori
Umiditate:93 %
Vint:3,09 m/s
Sat
13
Sun
15
Mon
15
Tue
15
Wed
16
Arhivă Radio Chișinău