Apple invită Hollywood-ul în Silicon Valley pentru evenimentul de lansare a serviciului său TV
-
25 Martie 2019 11:15
Grupul informatic american Apple Inc ar urma să prezinte luni noul său serviciu său de televiziune și filme, destinat să concureze cu alte marii companii de media și să îi stimuleze veniturile din servicii digitale, pe măsură ce vânzările de telefoane iPhone stagnează, transmite Reuters.
'It's show time' scrie pe invitația la evenimentul programat a se desfășura luni, 25 martie, în amfiteatrul Steve Jobs de la cartierul său general de la Cupertino, California trimisă mass media de Apple. Analiștii cred că acesta va fi primul eveniment organizat de Apple la care nu va fi prezentat noi gadget-uri sau hardware.
O serie de celebrități de la Hollywood, precum Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey și Steven Spielberg, sunt așteptate să participe la evenimentul la care Apple ar urma să dezvăluie serviciu său de televiziune și filme.
Potrivit surselor citate anterior de Reuters, show-urile originale produse de Apple ar urma să fie oferite împreună cu opțiunea de a te abona la conținut oferit de firme precum Viacom Inc și Starz, printre altele. Obiectivul Apple ar fi acela de a aduce într-un singur loc show-uri de televiziune, pentru a face mai ușor găsirea, cumpărare și vizionarea lor. Apple a făcut eforturi pentru ca show-urile să poată fi privite mai ușor pe televizoarele tradiționale produse de firme precum Sony Corp, VIZIO Inc, LG Electronics Inc și Samsung Electronics Co Ltd.
Însă prin această inițiativă Apple se va alătura pe un segment unde deja rivalii Prime Video și Netflix Inc au făcut investiții consistente pentru a capta atenția privitorilor, și banii lor, cu seriale și filme originale.
Acest război pentru audiență a dus la un val de consolidare în rândul companiilor de media. Walt Disney Co a cumpărat 21st Century Fox iar grupul de telefonie AT&T, care anul trecut a preluat Time Warner Inc, intenționează să lanseze un nou serviciu de video streaming în acest an.
Decizia Apple de a lansa un serviciu de TV și video streaming marchează o modificare substanțială a afacerilor grupului. În ultimul exercițiu fiscal, vânzările de echipamente hardware, care altădată aduceau profituri mari, precum iPhone, iPad și Mac fie au stagnat fie au scăzut. Fără un nou gadget de succes, Apple ar urma să se bazeze pe vânzarea abonamente și servicii precum video, muzică și asigurări de hardware.
În anul fiscal 2018, veniturile generate de Apple din servicii au crescut cu 24% până la 37,1 miliarde dolari. Cu toate acestea, segmentul de servicii a fost responsabil pentru doar 14% din veniturile totale de 265,6 miliarde dolari realizate de Apple.
sursa: AGERPRES