Vânzările de mașini noi pe piața auto niponã au crescut, în 2012
-
22 Ianuarie 2013 11:29
Vânzãrile de mașini noi pe piața auto niponã, excluzând modelele mini, au crescut în 2012 cu 26,1%, la 3,4 milioane de unitãți, datoritã subvențiilor acordate de guvern la achiziționarea automobilelor ecologice, a anunțat Asociaþia dealerilor auto din Japonia. Cei mai mari producãtori auto niponi - Toyota, Nissan și Honda Motor -…
Vânzãrile de mașini noi pe piața auto niponã, excluzând modelele mini, au crescut în 2012 cu 26,1%, la 3,4 milioane de unitãți, datoritã subvențiilor acordate de guvern la achiziționarea automobilelor ecologice, a anunțat Asociaþia dealerilor auto din Japonia.
Cei mai mari producãtori auto niponi - Toyota, Nissan și Honda Motor - au anunțat și scãderea vânzãrilor auto în China anul trecut, fiind primul lor declin pe piața auto chinezã din 2003, când au stabilit societãți mixte cu partenerii locali și au intrat complet în statul asiatic.
Vânzãrile Toyota de mașini noi în China au scãzut în 2012 cu 4,9%, în timp ce Nissan a raportat un declin de 5,3%. Și Honda Motor a anunțat un recul al vânzãrilor în China de 3,1%.