STUDIU | Circa 90% dintre turiștii care aleg circuitele sunt influențați de prieteni și de review-urile din social media

  • 22 August 2019 14:34
STUDIU | Circa 90% dintre turiștii care aleg circuitele sunt influențați de prieteni și de review-urile din social media

Circa 90% dintre turiștii de circuite declară că decizia de cumpărare le este influențată de prieteni și de review-urile din social media, dar și de complexitatea programului și notorietatea agenției de turism, conform unui studiu remis, joi, AGERPRES.

"Turiștii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiții și obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 și 70 de ani, au venituri medii și peste medie, studii superioare, sunt foarte interesați să exploreze. Pentru alegerea vacanței se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook și sunt influențați în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar și de complexitatea programului, notorietatea agenției", se arată în studiul realizat de turoperatorul Cocktail Holidays.

De asemenea, toți acești turiști pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistența turistică de calitate și informațiile oferite la destinație, profesionalismul ghidului. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.

"Vorbim de oameni dornici de cunoaștere și de explorare a destinațiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turiști care au înțeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanență de serviciile unui ghid și de consultanță la destinație, mai ales că programele noastre includ cele mai importante puncte de atracție", a declarat Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinație, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe țări, și includ cazări la hoteluri de 4 și 5 stele.

"În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la rezervarea biletelor de avion și a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată și că sunt programe extrem de căutate, și că realizăm produse apreciate", a precizat Dan Goicea.

Cocktail Holidays are pentru sezonul toamnă-iarnă 27 de circuite, fiind lansate, în premieră pentru turoperator, două programe de New York, la final de an, și a unul pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creștere cu 10% a numărului turiștilor de circuite.

Este vorba despre "Shopping la New York" și "Crăciun magic în orașul zgârie-norilor", programe de 6 și 7 nopți, care costă 1.500 de euro/persoană și "Madeira Carnaval 2020 - Un mărțișor exotic", un program de 7 nopți, cu plecare din București și Cluj-Napoca, care costă de la 895 de euro/persoană.

Cocktail Holidays estimează că încheie anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 40% față de 2018, și mai mult de 35.000 de turiști deserviți, în creștere cu 35% față de anul trecut.

Brandul Cocktail Holidays a apărut în urmă cu 26 ani, compania care îl deține, Prompt Service Travel Company, fiind înființată în 1993.

Sursa:Agerpres

Tags

Alte Noutati

LIVE: Dor de Izvor cu Maria Mocanu
Meteo Chișinău
7,18
Cer senin
Umiditate:96 %
Vint:2,06 m/s
Sun
15
Mon
15
Tue
15
Wed
16
Thu
17
Arhivă Radio Chișinău