Gazda poartă mănuși, dar nu și mască. Oferă apoi clienților un semn de plastic pe care se află numărul pe care îl ocupă într-un rând de așteptare. Apoi, clienții se apropie de un ecran digital prin intermediul căruia își plasează comanda. După ce fac acest lucru, se așază la o masă.Imediat după ce se îndepărtează de touchscreen, un angajat îl dezinfectază.
Semne de avertizare despre respectarea distanței fizice se află peste tot.Mâncarea sosește într-un dispozitiv asemănător celor de servire a preparatelor chinezești. Acesta permite o experiență de preluare a preparatelor fără contactarea altor persoane, în care clienții pur și simplu își ridică mâncarea de pe un dispozitiv, care este ulterior din nou dezinfectat, după ce ei își termină masa.
În momentul în care clienții pleacă, masa este dezinfectată, pregătită pentru următorul client.
Jurnaliștii de la Inc. se întreabă cum au reușit cei de la McDonald's Olanda să rezolve o problemă atât de dificilă, una care va afecta atât de multe zone ale retailului. Un purtător de cuvânt al companiei a declarat pentru Reuters că lanțul speră să păstreze o parte din atmosfera de restaurant și în context pandemic. Totuși, a precizat că „Sunt schimbări radicale, dar sperăm să le facem într-o formă în care clienții să nu le observe prea mult”.