Referendum anti-Chirtoacă | Trei posturi TV, amendate de CCA pentru abaterile admise în campania electorală

  • 30 Noiembrie 2017 19:12
Referendum anti-Chirtoacă | Trei posturi TV, amendate de CCA pentru abaterile admise în campania electorală

Posturile de televiziune care au admis încălcări de la prevederile Codului Audiovizual în campania electorală care a precedat Referendumul de revocare din funcție a primarului Dorin Chirtoacă au fost sancționate în urma unei decizii a Consiliului Coordonator al Audiovizualului.

Astfel, posturile Accent TV și NTV Moldova au primit amenzi de câte zece mii de lei, iar postul RTR Moldova, amendă de cinci mii de lei, potrivit Realitatea.md

De asemenea, cu avertizare publică s-au ales porturile de televiziune: Prime TV, Canal 3, Publika TV și ITV. Totodată, postul public de televiziune Moldova 1, a fost atenționat de membrii CCA cu privire la încălcările admise în cadrul campaniei electorale.

În același timp, s-a constatat că posturile Jurnal TV, TV 8, Pro TV Chișinău și Ren TV Moldova, au reflectat echilibrat campania electorală.

Potrivit reprezentanților CCA, în total în perioada de monitorizare (6-19 noiembrie 2017), posturile TV supuse monitorizării au difuzat în total peste 200 de materiale cu privire la Referendum. Cele mai multe subiecte au fost difuzate la Accent TV - 61 de materiale. 

Cel mai reflectat participant în campanie a fost PSRM - 73%, iar PL a apărut în materialele difuzate în proporție de 26%.

Posturile TV care au fost sancționate vor prezenta un raport la CCA, timp de 15 zile, despre măsurile luate în vederea remedierii situației.

Tags

Alte Noutati

LIVE: Obiectiv, România!
Meteo Chișinău
34,24
Cer senin
Umiditate:40 %
Vint:3,09 m/s
Thu
28
Fri
24
Sat
26
Sun
25
Mon
25

Curs oficial BNM 28 Iulie 2021

MDL RATĂ TREND
EUR 21.2186 -0.0664
USD 17.9987 -0.0510
RON 4.3131 -0.0118
UAH 0.6695 0.0010
RUB 0.2441 0.0005
Arhivă Radio Chișinău