Protejarea intereselor și drepturilor consumatorilor pe piața financiară nebancară. Cum poate fi sesizată Comisia Națională a Pieței Financiare

  • 17 Iulie 2022 18:58
Protejarea intereselor și drepturilor consumatorilor pe piața financiară nebancară. Cum poate fi sesizată Comisia Națională a Pieței Financiare

Consumatorii nemulțumiți de serviciile prestate de organizațiile de creditare nebancară pot sesiza Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF). Regulatorul a anunțat că, în scopul conlucrării mai eficiente cu toate părțile interesate, a pus la dispoziția cetățenilor mai multe modalități și instrumente de a sesiza autoritatea de supraveghere despre orice deficiențe și practici incorecte de pe piața financiară nebancară din Republica Moldova, dar și despre eventuale acte de corupție sau cazuri de influență necorespunzătoare, inclusiv cu implicarea angajaților instituției.

Cum puteți contacta CNPF

022 859 401 - anticamera (linia telefonică la care puteți sesiza despre practicile incorecte de pe piața financiară nebancară, dacă v-ați confruntat cu acestea în calitate de consumator de produse financiare) sau adresa de e-mail [email protected].

022 859 410 - linia anticorupție (linia telefonică la care sunt recepționate informații referitoare la actele de corupție, faptele de comportament corupțional, cazuri de influență necorespunzătoare și alte acte conexe) sau adresa de e-mail [email protected].

De asemenea, CNPF oferă asistență de specialitate cu privire la serviciile/produsele pieței financiare nebancare la sediul instituției (mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 77), prin intermediul adresei de e-mail [email protected] și direct la telefon. Adițional, puteți contacta Comisia  și prin intermediul paginii web a CNPF, lăsând un mesaj la rubrica ”Opinii și sugestii”.

Sursa: Bizlaw.md

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Matinal cu Victoria Cușnir și Sergiu Scânteian
Meteo Chișinău
-0,6
Cer senin
Umiditate:99 %
Vint:4,12 m/s
Sat
3
Sun
2
Mon
1
Tue
-0
Wed
0
Arhivă Radio Chișinău