La punctele de trecere a frontierei va fi promovată oferta turistică a Republicii Moldova
-
11 August 2019 10:09
În luna august, la punctele de trecere a frontierei vor fi distribuite broșuri cu oferta turistică a țării. Agenția de Investiții în parteneriat cu Inspectoratul General al Poliției de Frontieră a lansat o campanie de promovare a Republicii Moldova drept destinație turistică, care constă în distribuirea a 10 mii de materiale-informativ promoționale: broșură, hartă turistică, agenda de evenimente cultural-turistice „Pomul Vieții” în 5 cele mai solicitate puncte de trecere a frontierei de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni, Palanca.
Campania „Experience Moldova” se adresează atât membrilor diasporei, care revin acasă în sezonul estival, cât și străinilor care vor traversa frontiera de stat pe sensul de intrare în perioada 1-20 august 2019, având drept mesaj principal îndemnul de a descoperi potențialul turistic al țării, potrivit unui comunicat al organizatorilor.
Broșurile distribuite la punctele de trecere a frontierei sunt, de fapt, agenda de evenimente cultural-turistice care adună 30 de evenimente programate să se desfășoare în 2019, în Republica Moldova, sub umbrela brandului de țară „Pomul Vieții”. Astfel, cetățenii moldoveni reveniți acasă și turiștii străini sunt invitați să viziteze:
- Târgul „La vatra olarului Vasile Gonciar” (11 august 2019)
- Festivalul de muzică balcanică „GUSTAR” (17-18 august)
- Festival de muzică în aer liber „DOR CĂLĂTOR” (22-23 august)
- Cursă inedită de tip trail prin podgorii „PURCARI WINE RUN” (24 august)
Vizitatorii vor primi și o hartă turistică care include 20 cele mai relevante destinații turistice din Republica Moldova – muzee, vinării, monumente religioase, istorice și rezervații naturale și traseele către acestea.