Fiscservinform anunță modernizarea platformei de comunicare
-
08 Mai 2015 17:37
Î.S. „Fiscservinform” anunță că recent s-a realizat modernizarea platformei de gestionare a înregistrărilor.
Modernizarea a contribuit la automatizarea interacțiunii cu sistemele de telefonie, optimizarea fluxurilor apelurilor în cadrul sistemului, vitezei de procesare și gestionarea informației etc. Totodată, pentru dezvoltarea abilităților profesionale a operatorilor se organizează sistematic cursuri interne și externe privind comunicarea și tratarea corectă a clientului, gestiunea convorbirilor telefonice și depășirea situațiilor de conflict.
„Oferim suport eficient, rapid și calitativ publicului pe toate aspectele ce vizează domeniul de activitate a clienților noștri, pentru aceasta promovăm în permanență perfecționarea capacităților colaboratorilor în domeniul deservirii – spune dl Aurel Samoila, șeful Centrului de apel al Î.S. Fiscservinform, - Continuitatea cursurilor de instruire este asigurată pe parcursul fiecărui an de activitate. Sunt organizate cursuri atît interne cît și externe pentru dezvoltarea multilaterală a operatorilor, precum și dezvoltarea abilităților prestării serviciilor de asistență a clienților prin telefon, poștă electronică, platforme sociale de comunicare – skype, facebook.com”.
Un Call center de calitate, pe lîngă prelucrarea apelurilor de intrare, efectuează și apeluri de ieșire. Această necesitate apare la realizarea diverselor sondaje statistice, pentru promovarea serviciilor noastre și a clienților noștri, oferirea sprijinului în organizarea vânzărilor directe prin telefon.
Echipa de operatori profesioniști și cu experiență în domeniu garantează prestarea serviciilor de comunicare telefonică la cel mai înalt nivel și asigură un rezultat de succes al colaborărilor stabilite cu clienții noștri.
Pentru informații suplimentare vizitați pagina web callcenter.fsi.md.