Fanii iPhone X nu au fost descurajați de prețul de 1.000 de dolari și au format cozi mari în fața magazinelor din întreaga lume
-
04 Noiembrie 2017 15:18
Fanii iPhone X nu au fost descurajați de prețul de 1.000 de dolari al noului smartphone al Apple, ei formând vineri, ziua lansării oficiale, cozi marți în fața magazinelor din întreaga lume, în unele cazuri chiar și noaptea, fără să aibă garanția că vor putea cumpăra unul, scrie news.ro.
La magazinul Apple din bulevardul Fifth Avenue din Manhattan, coada s-a întins de-a lungul 58th Street, a traverstat Madison, mergând spre Park Avenue. Apple a permis accesul în magazin doar pentru câte 10 clienți o dată, așa că oamenii au avut mult de așteptat. Din fericire pentru ei, vremea din New York a fost neobișnuit de caldă și însorită.
Un student în vârstă de 19 ani s-a așezat la coadă la 8 a.m. și după o oră coada abia înaintase. ”Mi-e teamă că nu au destule telefoane”, a spus el.
Scene similare au avut loc în toată lumea, reamintind de cozile formate în prima zi de vânzare a iPhone-urilor din 29 iunie 2007.
Precomenzile lansate de Apple săptămâna trecută s-au epuizat repede, livrările fiind programate până în decembrie.
Apple a anunțat joi că a mărit capacitatea de producție, iar timpii de așteptare de șase săptămâni vor fi reduși.
”Cozile au fost de două ori decât ne-am așteptat, semnalând o cerere mare pentru iPhone X”, a declarat Gene Munster, cofondator al firmei Loup Ventures, care evaluează de ani de zile cozile din fața magazinelor Apple la lansările de iPhone-uri.
Apple anticipează pentru sezonul sărbătorilor de iarnă venituri record de 84-87 de miliarde de dolari, temperând temerile investitorilor că problemele de producție vor limita vânzările.
Filmele și fotografiile postate pe Twitter au arătat agenți de securitate care organizau coada din fața magazinului Apple Orchard Road din Singapore. În Sydney, fanii au venit la coadă cu șezlonguri, în timp ce alții și-au vândut locurile la coadă cu câteva ore înainte de lansare.
Coada de la magazinul Ginza Apple Store din Tokyo s-a întins la două străzi distanță. La Londra, angajații Apple i-au aclamat pe primii clienți care au ieșit din magazin după cumpărarea telefonului.
Apple este cunoscută pentru emoția creată în jurul lansării unui nou iPhone, dar în ultimii ani precomenzile online și alte opțiuni de cumpărare au redus cozile din magazine.
În acest an, Apple a promovat intens iPhone, iar noile funcții, precum recunoașerea facială și ecranul de la o margine la alta au mărit cererea.
Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat joi că cererea pentru iPhone X este ”foarte, foarte mare”, fără să dea detalii.
Apple nu a mai raportat date privind vânzările din weekend-ul lansării unui iPhone începând cu iPhone 7, precizând doar că cererea a depășit oferta. Totuși, compania nu a indicat dacă va proceda la fel în cazul iPhone X. În octombrie, Apple nu a dezvăluit vânzările de la lansarea iPhpne 8.
Apple a înregistrat cele mai mari vânzări într-un weekend de lansare cu iPhone 6S și iPhone 6S Plus, în 2015, cu peste 13 milioane de telefoane.