Cele mai amuzante plângeri ale turiștilor: „Era prea mult nisip pe plajă”
-
23 Iulie 2017 14:04
Cu toții am avut experiențe neplăcute în călătoriile noastre, însă acești turiști au mers prea departe cu plângerile, care par desprinse din filme cu... personaje comice. Jurnaliștii de la NewsRoom24 au selectat o parte dintre cele mai amuzante reclamații ale clienților Thomas Cook.
„Într-o excursie în Goa, India, am fost dezgustat să descopăr că aproape fiecare restaurant servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă”.
„Nu ar trebui să li se permită femeilor să facă topless pe plajă. I-a distras atenția soțului meu și el voia doar să se relaxeze”.
„Am fost în excursie în Spania și am avut o problemă cu șoferii de taxi: erau toți spanioli.”
„Ne-am rezervat o excursie la water park, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie și prosoape. Am presupus că sunt incluse în preț”.
„Era prea mult nisip pe plajă. A trebuit să curățăm totul când ne-am întors la cazare”.
„Nu ne-a spus nimeni că vor fi pești în apă. Copiilor le-a fost frică.”
„Deși în broșură scria că vom avea o bucătărie cu toate cele necesare, nu exista tăietor de ouă.”
„A durat nouă ore să zburăm acasă din Jamaica până în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore să ajungă acasă. Nu mi se pare corect.”
„Am comparat apartamentul nostru, cu un dormitor, cu apartamentul prietenilor noștri, care are trei dormitoare, iar al nostru era mult mai mic.”
„În broșură scria: Fără saloane de coafură la hotel. Noi suntem coafeze în devenire și credem că ne-a făcut să așteptăm mai mult pentru servicii din cauza asta.”
„Când am fost în Spania, erau prea mulți spanioli pe acolo. Recepționista vorbea spaniolă, iar mâncarea era tot spaniolă. Nu ne-a spus nimeni că vor fi atât de mulți străinii acolo.”
„A trebui să așteptăm afară ca să prindem barca și nu era aer condiționat”.
„Era datoria ta ca operator de turism să ne sfătuiești despre alți oaspeți care pot fi gălăgioși.”
„Am fost înțepată de un țânțar. Broșura nu menționa că sunt țânțari.”
„Eu și logodnicul meu am rezervat o cameră cu paturi twin, dar în schimb am primit o cameră cu un pat matrimonial. Considerăm că sunteți responsabili și vrem să ni se dea banii înapoi pentru că acum sunt însărcinată. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi dat camera pe care am cerut-o.”