Brandurile moldovenești vor fi promovate printr-o aplicație mobilă

  • 06 Octombrie 2021 10:44
Brandurile moldovenești vor fi promovate printr-o aplicație mobilă

Asociația Patronală din Industria Ușoară (APIUS), din care fac parte un șir de companii autohtone din domeniul industriei ușoare, a beneficiat de susținere în elaborarea unei versiuni noi a site-ului www.dininima.md, precum și de dezvoltarea aplicației mobile DININIMA. Clienții vor avea acces la toate produsele brandurilor autohtone și legătură directă cu magazinele online ale acestora, transmite MOLDPRES.

Aplicația a fost elaborată în cadrul programului „Digital IMPACT”, care face parte din Programul național „Startup Moldova” și este dezvoltat în cadrul proiectului TEKWILL, cu susținerea partenerilor de dezvoltare: Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Suedia, scrie sursa citată.

Cu susținerea programului „Digital IMPACT”, versiunea nouă a site-ului urmează a fi realizată în conformitate cu ultimele tendințe tehnologice și de design, pentru a include informații complete despre toate brandurile autohtone de sub umbrela DININIMA. Site-ul va fi accesibil atât pentru consumatorii locali, cât și pentru cei din afara țării. La rândul său, aplicația mobilă va oferi cumpărătorilor posibilitatea de a fi la curent cu ultimele colecții, produsele recomandate, dar și reducerile permanente și programele de loialitate.

„Anterior, site-ul era mult prea încărcat și nu avea o structură bine definită. Ne-am gândit să-l simplificăm, așa încât acesta să devină o carte de vizită pentru toate companiile. În plus, anul trecut am dezvoltat un program de accelerare a comerțului electronic și ne dorim să integrăm și brandurile propriu-zise, care au site-uri funcționale. Prin intermediul programului, ne propunem să facem cât mai vizibile și mai accesibile afacerile autohtone. Urmează să implementăm și o extensie (www.dininima.com), pe care s-o promovăm pe piața europeană, pentru că există interes sporit din partea țărilor respective. Programul Digital IMPACT ne-a ajutat cu expertiză și susținere financiară în trecerea spre digitalizare, iar noi, împreună cu partenerii, vom promova industria ușoară atât în țară, cât și peste hotare”, susține Marcela Lozovanu, directoare executivă APIUS.

În cadrul programului „Digital IMPACT”, afacerile din sectoarele tradiționale beneficiază de soluții digitale pentru a-și dezvolta serviciile și produsele. În parteneriat cu reprezentanți ai sectorului IT și experți în domeniu, sunt analizate și cercetate problemele cu care se confruntă domeniile strategice ale economiei naționale, iar ulterior – sunt oferte soluții de transformare, care ar putea avea impact major asupra scalării business-ului. 

Proiectul TEKWILL este implementat de Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC, cu susținerea financiară a USAID și a Suediei. „Tekwill” a fost creat în anul 2017 ca Centru de Excelență al sectorului ICT din Moldova, având drept scop principal alinierea domeniului la cerințele curente ale pieței. Pentru a continua să contribuie la creșterea competitivității industriei IT și a altor sectoare strategice ale economiei, centrul și-a extins domeniile de activitate, devenind în 2019 un proiect complex la nivel național, cu sloganul „Revoluția începe!”.

Tags

Alte Noutati

LIVE: Matinal cu Victoria Cușnir și Sergiu Scânteian
Meteo Chișinău
4,24
Fum
Umiditate:100 %
Vint:1,54 m/s
Wed
12
Thu
9
Fri
7
Sat
7
Sun
10
Arhivă Radio Chișinău