Audiența televiziuinii în R.Moldova a crescut în perioada pandemică

  • 09 Decembrie 2020 09:05
Audiența televiziuinii în R.Moldova a crescut în perioada pandemică

Piața serviciilor de televiziune cu plată din Moldova a înregistrat în trimestrul trei o creștere a volumelor de vânzări comparativ cu aceeași perioadă din 2019, de la 25,5% - până la 45,5 milioane de lei.

Potrivit INFOTAG, citând date de la Agenția Națională pentru Reglementarea Comunicațiilor Electronice și Tehnologiilor Informaționale (ANRCETI), evoluția s-a datorat creșterii vânzărilor de servicii TV IP la 32,6 milioane lei (+ 46,1%). În același timp, vânzările prin rețele de cablu coaxial au scăzut cu 7,3% și s-au ridicat la 12,9 milioane de lei. În general, venitul mediu lunar pe abonat (ARPU) al serviciilor TV cu plată a crescut cu 20,3% și a ajuns la 43,4 lei.

Cei mai mari furnizori de servicii TV cu plată, în ceea ce privește vânzările, au fost operatorul național de telefonie fixă, compania de stat Moldtelecom cu o cotă de 35%, TV BOX - 33% și Orange Moldova - 6%. Ponderea totală a altor furnizori a fost de aproximativ 26%.

Numărul total de abonați TV cu plată, furnizat prin rețelele prin cablu și IP TV, a crescut cu 4,7% de la începutul anului, depășind 351,3 mii.

Ponderea abonaților la televiziune digitală în trimestrul al treilea a ajuns la 77,3%, iar ponderea abonaților la serviciile TV analogice, respectiv, a scăzut la 22,7%.

Tags

Alte Noutati

LIVE: La minut
Meteo Chișinău
18,24
Cer senin
Umiditate:45 %
Vint:4,12 m/s
Sat
14
Sun
15
Mon
17
Tue
17
Wed
17
Arhivă Radio Chișinău