A fost lansat portalul național de promovare a turismului
-
07 Octombrie 2021 13:14
O nouă resursă digitală informativă – Moldova Travel – deschide dialogul despre Moldova ca destinație turistică pe piețele internaționale. Portalul, lansat în această săptămână, este efortul unui parteneriat public-privat între mediul de afaceri din domeniul turismului receptor și intern, autoritățile și partenerii de dezvoltare, transmite IPN.
Potrivit unui comunicat de presă al Asociației Naționale pentru Turism Receptor și Intern din Moldova (ANTRIM), platforma digitală de promovare a Republicii Moldova oferă turiștilor un vast repertoriu de destinații și experiențe turistice din regiunile Moldovei și include 16 tururi virtuale interactive, 25 de trasee turistice descrise atractiv, cu hărți și repere de călătorie, inclusiv rute oeno-turistice, itinerarii de observare a păsărilor, de ciclism și drumeții, peste 500 de obiective turistice listate, precum și contacte utile pentru planificarea călătoriilor în Republica Moldova.
,,Patrimoniul cultural-turistic devine accesibil turiștilor prin această resursă online și îi poate convinge să devină oaspeții noștri. Portalul turistic www.moldova.travel este unic în țara noastră, prin anvergura conținutului informativ, educativ, vizualizat în mod creativ și va deveni un motor esențial de propulsare a imaginii Republicii Moldova ca destinație turistică pe plan extern, dar și printre conaționalii noștri”, a declarat ministrul culturii, Sergiu Prodan.
Natalia Țurcanu, directoare executivă ANTRIM, a menționat că industria de turism a Moldovei trebuie să se adapteze și să răspundă noilor tendințe de digitalizare ale pieței. „Am lucrat peste trei ani la această platformă turistică online, alături de o echipă de profesioniști, pentru a dezvolta un site modern, atractiv, integrat cu dispozitivele mobile și apt de indexare maximă pe motoarele de căutare. Provocarea de viitor este de a menține site-ul viu și actualizat la evoluțiile ofertei turistice naționale”, a remarcat Natalia Țurcanu.
Potrivit studiului Euromonitor, aproximativ 65% din deciziile de a călători spre o destinație de turism se fac în mediul online, pornind de la conținutul accesibil, iar 54% din cumpărăturile online din Europa revin sectorului de ospitalitate și turism.