Zece ani de la lansarea brandului turistic al Republicii Moldova - „Pomul Vieții”
-
21 Noiembrie 20:48
Republica Moldova marchează un deceniu de la lansarea brandului „Pomul Vieții”, simbolul care a transformat Moldova într-o destinație turistică autentică și vizibilă pe plan internațional. Cu motto-ul inițial „Discover the Routes of Life”, brandul țării noastre continuă să inspire călătorii să descopere tradițiile, vinul, gastronomia și ospitalitatea țării noastre.
„Cu motto-ul inițial „Discover the Routes of Life”, brandul țării noastre continuă să inspire călătorii să descopere tradițiile, vinul, gastronomia și ospitalitatea țării noastre. Prin mesajele: „Be Our Guest”, „Moldova: A place to find yourself”, mesajul rămâne același Moldova este o destinație ce merită a fi descoperită având un potențial turistic enorm”, transmite Ministerul Culturii într-un comunicat.
În prezent, „Pomul Vieții” a evoluat semnificativ, devenind un brand de țară complet, cu sub-branduri care reflectă diverse aspecte ale identității naționale. Astfel, acest simbol nu mai reprezintă doar turismul, ci și un instrument strategic de promovare a imaginii țării noastre.
De-a lungul acestui deceniu, „Pomul Vieții” a fost un veritabil ambasador cultural, consolidând imaginea R. Moldova pe scena internațională. Cu sprijinul partenerilor internaționali, precum USAID CEED II, și datorită eforturilor Agenției Turismului a Republicii Moldova, care la acel moment coordona domeniul turismului, astăzi avem un brand care ne reprezintă cu mândrie la cel mai înalt nivel.
„În anul 2018, brandul turistic devine brand de țară. Succesorul de drept al Brandului de țară devine Agenția de Investiții. Astfel, marca comercială Pomul Vieții este înregistrată atât la nivel național, cât și internațional prin intermediul certificatului WIPO. Până în prezent Agenția de Investiții a recepționat peste 60 de solicitări privind utilizarea mărcii. Anual brandul de țară este utilizat pentru organizarea și promovarea diverselor evenimente internaționale, printre aceasta participarea la expoziții internaționale de specialitate dar și alte evenimente importante”, mai notează Ministerul Culturii.
Brandul turistic „Pomul Vieții” a fst lansat pe 20 noiembrie 2014, acum 10 ani, în incinta Muzeului de Etnografie și Istorie Naturală, de către Agenția Turismului Republicii Moldova în parteneriat strategic cu proiectul USAID CEED II, a fost lansat Brandul Turistic al Republicii Moldova „Pomul vieții”, simbol al culturii naționale, care exprimă: tradițiile, ospitalitatea, naturalețea și autenticitatea. De asemenea a fost prezentat moto-ul de țară „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieții).