Twitter, Uber şi Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

  • 12 Septembrie 16:40
Twitter, Uber şi Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

Unele dintre cele mai cunoscute companii americane au cerut Guvernului SUA să acţioneze de urgenţă în vederea reducerii violenţelor comise cu arme de foc, prin declararea situaţiei create de acestea drept o "criză de sănătate publică".

Preşedinţii a 145 de companii, între care giganţi precum Twitter, Uber şi Levi Strauss, au semnat o scrisoare deschisă prin care se cere liderilor Senatului să extindă cercetările privind persoanele care achiziţionează orice fel de arme de foc.

Aceasta este una dintre cele mai importante acţiuni ale companiilor în tentativa de implicare în dezbaterea publică vizând armele de foc. Cu numai o săptămână în urmă, Wallmart, cea mai mare companie de vânzare cu amănuntul din SUA, a anunţat că va opri vânzările de muniţii pentru arme de foc.

Această decizie reprezintă un risc considerabil pentru afacerile lor. Companii precum Facebook sau Google au refuzat să semneze scrisoarea, de teama unor critici din partea republicanilor. Această petiţie reprezintă o consecinţă a atacurilor armate de luna trecută, soldate cu moartea a 31 de oameni, în Texas şi Ohio.

 

 

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Dor de izvor cu Maria Mocanu
Meteo Chişinău
17,59 °C
cer senin
Umiditate:41 %
Vint:6,7 m/s
Thu
10 °C
Fri
11 °C
Sat
10 °C
Sun
14 °C
Mon
15 °C

Curs oficial BNM 18 Septembrie 2019

MDL RATĂ TREND
EUR 19.5269 -0.0747
USD 17.7138 -0.0388
RON 4.1228 -0.0176
UAH 0.7143 -0.0028
RUB 0.2759 -0.0010
Arhivă Radio Chișinău