Twitter, Uber şi Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

  • 12 Septembrie 2019 16:40
Twitter, Uber şi Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

Unele dintre cele mai cunoscute companii americane au cerut Guvernului SUA să acţioneze de urgenţă în vederea reducerii violenţelor comise cu arme de foc, prin declararea situaţiei create de acestea drept o "criză de sănătate publică".

Preşedinţii a 145 de companii, între care giganţi precum Twitter, Uber şi Levi Strauss, au semnat o scrisoare deschisă prin care se cere liderilor Senatului să extindă cercetările privind persoanele care achiziţionează orice fel de arme de foc.

Aceasta este una dintre cele mai importante acţiuni ale companiilor în tentativa de implicare în dezbaterea publică vizând armele de foc. Cu numai o săptămână în urmă, Wallmart, cea mai mare companie de vânzare cu amănuntul din SUA, a anunţat că va opri vânzările de muniţii pentru arme de foc.

Această decizie reprezintă un risc considerabil pentru afacerile lor. Companii precum Facebook sau Google au refuzat să semneze scrisoarea, de teama unor critici din partea republicanilor. Această petiţie reprezintă o consecinţă a atacurilor armate de luna trecută, soldate cu moartea a 31 de oameni, în Texas şi Ohio.

 

 

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Sinteza săptămânii cu Vasile State
Meteo Chişinău
19 °C
cer acoperit de nori
Umiditate:20 %
Vint:6,7 m/s
Mon
10 °C
Tue
5 °C
Wed
3 °C
Thu
5 °C
Fri
8 °C

Curs oficial BNM 30 Martie 2020

MDL RATĂ TREND
EUR 19.9118 0.1358
USD 18.0877 0.0431
RON 4.1184 0.0270
UAH 0.6461 0.0056
RUB 0.2313 -0.0000
Arhivă Radio Chișinău