Twitter, Uber și Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

  • 12 Septembrie 2019 16:40
Twitter, Uber și Levi Strauss sunt doar câteva dintre companiile care se implică în campania împotriva armelor de foc

Unele dintre cele mai cunoscute companii americane au cerut Guvernului SUA să acționeze de urgență în vederea reducerii violențelor comise cu arme de foc, prin declararea situației create de acestea drept o "criză de sănătate publică".

Președinții a 145 de companii, între care giganți precum Twitter, Uber și Levi Strauss, au semnat o scrisoare deschisă prin care se cere liderilor Senatului să extindă cercetările privind persoanele care achiziționează orice fel de arme de foc.

Aceasta este una dintre cele mai importante acțiuni ale companiilor în tentativa de implicare în dezbaterea publică vizând armele de foc. Cu numai o săptămână în urmă, Wallmart, cea mai mare companie de vânzare cu amănuntul din SUA, a anunțat că va opri vânzările de muniții pentru arme de foc.

Această decizie reprezintă un risc considerabil pentru afacerile lor. Companii precum Facebook sau Google au refuzat să semneze scrisoarea, de teama unor critici din partea republicanilor. Această petiție reprezintă o consecință a atacurilor armate de luna trecută, soldate cu moartea a 31 de oameni, în Texas și Ohio.

 

 

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Cadre sonore cu Andrei Mîțu
Meteo Chișinău
19,4
Cer senin
Umiditate:50 %
Vint:3,09 m/s
Thu
8
Fri
8
Sat
7
Sun
4
Mon
8
Arhivă Radio Chișinău