Raport financiar a cheltuielilor, în primele patru săptămâni de campanie electorală, prezentat la CEC
-
07 Mai 2018 08:23
Partidul Șor este lider la capitolul cheltuieli după primele patru săptămâni de campanie electorală pentru alegerile locale noi din 20 mai.
Potrivit raportului financiar prezentat la Comisia Electorală Centrală, formațiunea condusă de primarul de Orhei, Ilan Șor, a cheltuit în campania electorală locală peste 2 milioane 287 de mii de lei, dintre care 2 milioane și 81 de mii – pentru publicitate.
Partidul Socialiștilor se situează pe locul secund cu cheltuieli de 1 milion 297 de mii de lei, aproape toți banii – 1 milion și 243 de mii de lei – fiind folosiți, de asemenea, pentru publicitate.
Partidul Liberal a cheltuit până acum mai mult de 548 de mii de lei, iar cea mai mare parte a banilor, 391 de mii, a fost utilizată la fel pentru servicii de publicitate.
Formațiunea Partidul Nostru a cheltuit peste 275 de mii de lei, dintre care aproape 250 de mii au fost raportate la cheltuieli de publicitate.
Platforma Demnitate și Adevăr a raportat cheltuieli în valoare de aproape 235 de mii de lei, iar cei mai mulți bani, aproximativ 170 de mii de lei, au fost folosiți pentru postere, stegulețe, tricouri și alte articole promoționale.
Partidul Democrat, care nu a înaintat candidați la Chișinău și Bălți, dar are în celelalte cinci localități, a cheltuit doar ceva mai mult de 13 mii de lei, în timp ce Partidul Acțiune și Solidaritate a raportat că nu a avut cheltuieli în campanie.