Premieră pentru Coca-Cola: se lansează în piața băuturilor alcoolice
-
28 Mai 2018 16:53
Coca-Cola a intrat pe piața băuturilor alcoolice din Japonia cu o băutură cu aromă de lămâine, în încercarea de a-și mări cota de piață cu un nou segment de business, potrivit BBC.
Într-o premieră pentru gigantul din Statele Unite, trei sortimente de băuturi alcoolice carbogazoase cu aromă de lămâie au început să fie comercializate astăzi în Japonia, potrivit Ziarului Financiar.
Produsul țintește tinerii și în special clienții de sex feminin.
Descris de companie ca un produs „unic” în istoria de peste 125 de ani a companiei, alcoolul din cele trei băuturi variază între 3% și 8%.
Potrivit tradiției companiei, rețeta băuturilor este ținută secret, însă băuturile sunt gândite după modelul celor mai populare băuturi din țară – Chu-Hi – care sunt de obicei un mix de alcool cu o gamă variată de fructe.
Chu-Hi este un produs care servește drept alternativă pentru bere, care s-a dovedit popular în special printre femei.
Companii locale precum Suntory, Asahi și Kirin domină în prezent segmentul de piață al Chu-Hi.
Coca-Cola spune că nu plănuiește să lanseze această gamă în afara Japoniei.
Băuturile de acest gen au prins la consumatorii europeni în anii 90, când nume precum Smirnoff Ice și Bacardi Breezer au devenit populare în Marea Britanie.