Oficiul Național al Viei și Vinului lansează o campanie de promovare a vinurilor pe piața românească

  • 05 Mai 2020 13:57
Oficiul Național al Viei și Vinului lansează o campanie de promovare a vinurilor pe piața românească

Peste 85% din Vinurile Moldovei îmbuteliate sunt comercializate pe piețele externe, iar România deține întâietatea în rândul țărilor importatoare de vinuri moldovenești, atât după volum, cât și după veniturile generate.

În acest context, dar și datorită numeroaselor aprecieri pozitive din partea consumatorilor din România, Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) lansează campania „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu”. Proiectul își propune să prezinte o colecție formată din 30 de vinuri produse din soiuri  locale și internaționale, dar și a celor mai fine cupaje. Astfel, timp de două luni, istoriile vinificatorilor reuniți sub umbrela brandului vinicol de țară „Wine of Moldova. A legend alive” se vor afla în centrul campaniei.

De la creare și până în prezent, Oficiului Național al Viei și Vinului a promovat constant vinul de calitate și a întreprins acțiuni pentru diversificarea piețelor de desfacere. Campania desfășurată pe piața românească se află în capul listei unui șir de proiecte dedicate promovării vinurilor moldovenești, a destinațiilor turistice, a culturii, tradițiilor și gastronomiei naționale.

Campania „Wine of Moldova Stories by Diana Pavelescu” constă într-o serie de 10 degustări ghidate sub îndrumarea Dianei Pavelescu, Secretar
General al Asociației Degustărilor Autorizați din România, jurat la numeroase competiții internaționale din domeniul vinificației, dar șiunul dintre cei mai cunoscuți influenceri din România în această sferă.

Tags

Alte Noutati

LIVE
Meteo Chișinău
14,4
Cer acoperit de nori
Umiditate:97 %
Vint:4,12 m/s
Thu
17
Fri
11
Sat
12
Sun
15
Mon
15
Arhivă Radio Chișinău