O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

  • 03 Decembrie 2019 15:34
O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

Prima bancă privată din R. Moldova, Victoriabank, a marcat 30 de ani prin schimbarea brandului, care marchează noua etapă din istoria sa: de creștere, nouă imagine și noi planuri.

Potrivit agenției INFOTAG, luni seara, cu ocazia aniversării, conducerea Victoriabank a desfășurat o recepție, organizată într-un cerc restrâns de bancheri, acționari și clienți ai băncii. La eveniment a fost prezent guvernatorul Băncii Naționale a Moldovei, Octavian Armașu, adjuncții săi, Ion Sturzu și Aureliu Cincilei, șefa reprezentanței permanente a Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Angela Sax, și șeful oficiului Băncii Europene de Investiții, Antonio Castillo, președinți ai consiliilor de administrație ai băncilor moldovenești.

Într-un comunicat al băncii este citat președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu: „30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același”.

Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank, Victor Țurcan,, a menționat că, „în 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală”.

“În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania”, susține el.

Potrivit comunicatului, noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului și maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică. Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

Tags

Alte Noutati

LIVE: Dor de izvor cu Maria Mocanu
Meteo Chișinău
20,24
Cer senin
Umiditate:28 %
Vint:8,75 m/s
Sat
16
Sun
16
Mon
20
Tue
18
Wed
14
Arhivă Radio Chișinău