O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

  • 03 Decembrie 15:34
O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

Prima bancă privată din R. Moldova, Victoriabank, a marcat 30 de ani prin schimbarea brandului, care marchează noua etapă din istoria sa: de creștere, nouă imagine și noi planuri.

Potrivit agenţiei INFOTAG, luni seara, cu ocazia aniversării, conducerea Victoriabank a desfăşurat o recepţie, organizată într-un cerc restrâns de bancheri, acţionari şi clienţi ai băncii. La eveniment a fost prezent guvernatorul Băncii Naţionale a Moldovei, Octavian Armaşu, adjuncţii săi, Ion Sturzu şi Aureliu Cincilei, șefa reprezentanţei permanente a Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Angela Sax, și şeful oficiului Băncii Europene de Investiții, Antonio Castillo, președinți ai consiliilor de administrație ai băncilor moldovenești.

Într-un comunicat al băncii este citat preşedintele Comitetului de Direcție al Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu: „30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același”.

Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank, Victor Țurcan,, a menţionat că, „în 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală”.

“În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania”, susţine el.

Potrivit comunicatului, noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului și maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică. Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

O bancă din R. Moldova și-a schimbat brandul, la 30 de ani de activitate (FOTO)

Tags

Alte Noutati

LIVE: Obiectiv, România!
Meteo Chişinău
1,06 °C
burniță de intensitate joasă
Umiditate:100 %
Vint:4,6 m/s
Fri
4 °C
Sat
9 °C
Sun
7 °C
Mon
7 °C
Tue
9 °C

Curs oficial BNM 12 Decembrie 2019

MDL RATĂ TREND
EUR 19.2148 -0.0164
USD 17.3404 -0.0115
RON 4.0202 -0.0041
UAH 0.7350 -0.0005
RUB 0.2727 -0.0002
Arhivă Radio Chișinău