Număr record de vizitatori la expoziția „Fabricat în Moldova”
-
12 Februarie 2019 14:42
Ediția de anul acesta a expoziției Fabricat în Moldova, desfășurată în perioada 30 ianuarie-3 februarie, a înregistrat un număr record de vizitatori – peste 53 de mii, în comparație cu edițiile precedente când numărul nu depășea 50 de mii.
De asemenea, în cadrul evenimentului au fost semnate în jur de 60 de memorandumuri de înțelegere pentru produsele și serviciile prestate de companiile moldovenești. Informațiile au fost prezentate marți, 12 februarie, la o conferință de presă, susținută de conducerea Camerei de Comerț și Industrie, transmite IPN.
În acest an, la expoziție au participat 450 de companii din 19 raioane și două regiuni. Au fost prezente delegații din România, Franța, Letonia, Olanda, Belgia, Marea Britanie, Pakistan, Kârgâzstan, China, Italia. Directorul CCI, Sergiu Harea, a declarat că numărul statelor participante denotă interesul vădit al partenerilor străini față de expoziție. Sergiu Harea a mai spus că, întrucât organizatorii nu au reușit să acorde suficient spațiu participanților, în prezent se negociază cu Delegația UE la Chișinău, posibilitatea de a extinde această expoziție și la nivel regional.
În cadrul conferinței, Camera de Comerț și Industrie și Agenția pentru Proprietate Intelectuală au anunțat lansarea concursurilor „Marca comercială a anului 2018” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor 2018”.
Directoarea AGEPI, Lilia Bolocan, a declarat că „Marca comercială a anului”, concurs inițiat în 2003, devine cu fiecare an tot mai atractiv. Acesta are drept scop promovarea practicilor de succes în domeniul businessului, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, precum și remarcarea celor mai competitive întreprinderi din Republica Moldova.
„Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor” se decernează anual, în bază de concurs, pentru obținerea rezultatelor semnificative și stabile în domeniul calității.