Mozilla propune rebranding pentru Firefox. Cere feedback-ul fanilor

  • 31 Iulie 2018 14:41
Mozilla propune rebranding pentru Firefox. Cere feedback-ul fanilor

Mozilla a anunțat că pregătește un rebranding al familiei de aplicații și servicii Firefox și a cerut ajutorul fanilor pentru a finaliza procesul. Compania a publicat pe site-ul său două seturi de pictograme modernizate, care reprezintă atât noua identitate vizuală pentru celebrul browser, cât și noi iconițe pentru restul de servicii pe care le oferă sau pe care se pregătește să le lanseze. Utilizatorii pot să își spună părerea în comentariile acelui articol.

Prima pictogramă de sus reprezintă noua identitate vizuală a întregului brand Firefox. Primul „sistem” este ceva mai nou, mai diferit, complet modernizat, în timp ce sistemul al doilea este puțin mai tradițional în design, însă în continuare destul de diferit față de ceea ce există în prezent. Pe cel de-al doilea rând găsim pictogramele pentru browser-ul Firefox în cele trei versiuni: stabil, developer și nightly, iar mai jos avem Firefox Focus și Firefox Reality, proiecte deja existente.

Compania dorește să găsească o identitate vizuală care să poată fi folosită mult timp de acum înainte, care să se împace ușor cu adiții noi la familia sa de produse. Avem imagini cu doar câteva exemple în care putem vedea cum arată aceste pictograme pe ecranul unui telefon, cât și diverse sugestii de branding precum logo-ul din fața clădirii de birouri și modul în care diverse pictograme ar arăta pe tricouri.

Cu toate acestea, nimc din ceea ce vedem pe site nu este finalizat, deci modificări vor putea apărea în orice moment, iar fanii nu pot „vota”, iar cele mai populare design-uri nu vor fi obligatoriu folosite. Firefox dorește doar să înțeleagă de la fani dacă aceste seturi de pictograme încă reprezintă brandul pe care îl cunosc, dacă fiecare sistem este coerent în design și dacă acest tip de design ar putea fi adaptat și la alte produse în viitor.

Această mișcare ar reprezenta al doilea rebranding al Mozilla în doi ani, după ce logo-ul companiei a fost restilizat la începutul anului 2017. Dacă doriți să vă exprimați părerea despre noul design, nu ezitați să vizitați site-ul oficial.

 

Sursa: Go4it

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Matinal cu Victoria Cușnir și Sergiu Scânteian
Meteo Chișinău
15,52
Cer senin
Umiditate:57 %
Vint:5,14 m/s
Sat
16
Sun
17
Mon
19
Tue
16
Wed
13
Arhivă Radio Chișinău