Moldovagaz anunță că facturile pentru gazele consumate în luna noiembrie conțin erori. Soluțiile propuse de companie
-
08 Decembrie 2022 09:11
SA „Moldovagaz” informează despre finalizarea procesului de emitere și distribuire a facturilor de plată pentru gazele naturale consumate în luna noiembrie a anului curent. În acest proces, au fost identificate cazuri când gradul de vulnerabilitate socială a unor consumatori, indicat în aceste acte de plată, diferă de statutul stabilit de Guvern prin intermediul platformei www.compensatii.gov.md.
În aceasta situație, compania propune consumatorilor finali de gaze naturale să efectueze plățile conform facturilor emise pentru consumul lunii noiembrie.Totodată, discrepanțele (erorile) financiare identificate în următoarele zile/săptămâni vor fi înregistrate ca plată în avans, iar recalcularea efectuată se va reflecta în factura pentru luna decembrie, care urmează a fi expediată consumatorilor la începutul lunii ianuarie.
În cazul întrebărilor suplimentare, consumatorul poate apela la contact-centrul SA „Moldovagaz” la telefonul unic 1304, sau se poate adresa la centrul relații cu consumatorii, situat la adresa mun. Chișinău, str. Pușkin, 64, precum și la oficiile comerciale ale companiei în regiunile R. Moldova, se arată în comunicat.