Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai uşor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

  • 11 Iunie 16:52
Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai uşor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, comunică MOLDPRES.

Potrivit Serviciului de presă al Termoelectrica, noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română şi rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi: informații privind modul de achitare a facturii, informații despre datorii sau contractare, informații despre facturare şi informații despre deconectări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum transmiterea indicelor contorului şi sesizarea scurgerilor.

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE
Meteo Chişinău
20 °C
cer senin
Umiditate:49 %
Vint:1,5 m/s
Mon
22 °C
Tue
23 °C
Wed
25 °C
Thu
25 °C
Fri
22 °C

Curs oficial BNM 19 August 2019

MDL RATĂ TREND
EUR 19.4404 -0.0742
USD 17.5494 0.0530
RON 4.1118 -0.0195
UAH 0.6979 0.0042
RUB 0.2654 0.0019
Arhivă Radio Chișinău