Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai uşor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

  • 11 Iunie 16:52
Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai uşor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, comunică MOLDPRES.

Potrivit Serviciului de presă al Termoelectrica, noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română şi rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi: informații privind modul de achitare a facturii, informații despre datorii sau contractare, informații despre facturare şi informații despre deconectări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum transmiterea indicelor contorului şi sesizarea scurgerilor.

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Ora de vârf cu Corneliu Rusnac
Meteo Chişinău
30 °C
cer senin
Umiditate:40 %
Vint:4,6 m/s
Tue
23 °C
Wed
23 °C
Thu
23 °C
Fri
23 °C
Sat
23 °C

Curs oficial BNM 17 Iunie 2019

MDL RATĂ TREND
EUR 20.4799 -0.0416
USD 18.1825 -0.0006
RON 4.3370 -0.0097
UAH 0.6877 0.0006
RUB 0.2826 0.0011
Arhivă Radio Chișinău