Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai ușor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

  • 11 Iunie 2019 16:52
Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai ușor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, comunică MOLDPRES.

Potrivit Serviciului de presă al Termoelectrica, noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română și rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi: informații privind modul de achitare a facturii, informații despre datorii sau contractare, informații despre facturare și informații despre deconectări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum transmiterea indicelor contorului și sesizarea scurgerilor.

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Știri* Bună dimineața, România!
Meteo Chișinău
8,29
Cer senin
Umiditate:95 %
Vint:1,54 m/s
Sun
8
Mon
9
Tue
9
Wed
16
Thu
15
Arhivă Radio Chișinău