Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai ușor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

  • 11 Iunie 2019 16:52
Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai ușor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”

Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat de termoficare vor avea posibilitatea de a efectua multiple operațiuni în timp real, fără redirecționări suplimentare, comunică MOLDPRES.

Potrivit Serviciului de presă al Termoelectrica, noua aplicație robotizată va fi disponibilă în limbile română și rusă și va diviza informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum ar fi: informații privind modul de achitare a facturii, informații despre datorii sau contractare, informații despre facturare și informații despre deconectări și avarii;

Totodată, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum transmiterea indicelor contorului și sesizarea scurgerilor.

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Matinal cu Victoria Cușnir și Sergiu Scânteian
Meteo Chișinău
25
Ploaie ușoară
Umiditate:73 %
Vint:3,88 m/s
Wed
18
Thu
20
Fri
22
Sat
23
Sun
17

Curs oficial BNM 07 Iulie 2020

MDL RATĂ TREND
EUR 19.5560 0.1665
USD 17.3147 0.0528
RON 4.0429 0.0346
UAH 0.6401 0.0046
RUB 0.2408 -0.0018
Arhivă Radio Chișinău