Gigantul grup H&M schimbă strategia și va testa vânzarea de produse aparținând unor alte branduri

  • 18 Septembrie 2019 19:15
Gigantul grup H&M schimbă strategia și va testa vânzarea de produse aparținând unor alte branduri

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB a anunțat luni că principalul său lanț de magazine H&M, responsabil pentru cea mai mare parte din vânzările grupului, va testa vânzarea de articole și mărci externe, scrie agerpres.ro.

Decizia reprezintă o modificare semnificativă a strategiei pentru H&M și totodată un posibil pas spre concurența directă cu retalierii online care vând mai multe branduri precum grupul german Zalando și cel britanic ASOS.

Un purtător de cuvânt al grupului a precizat că o completare a brandului H&M cu branduri externe va atrage noi cumpărători, dar a refuzat să ofere mai multe detalii cu privire la aceste teste.

Hennes & Mauritz AB, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial după Inditex, se confruntă cu o scădere a profiturilor pentru al treilea an, din cauza declinului vânzărilor la magazinele fizice ale mărcii principale H&M.

Alți mari retaileri de articole de îmbrăcăminte au început deja să vândă produse aparținând altor mărci, cum este cazul grupului britanic Next plc, al cărui site de Internet s-a transformat în ultimul deceniu dintr-un site dedicat unui singur brand într-un agregator de articole de încălțăminte și îmbrăcăminte provenite de la diferiți furnizori.

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB are șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home.

 

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Muzică * Știri * Muzică
Meteo Chișinău
6,07
Cer acoperit de nori
Umiditate:76 %
Vint:2,57 m/s
Wed
5
Thu
4
Fri
5
Sat
8
Sun
8
Arhivă Radio Chișinău