Gigantul grup H&M schimbă strategia și va testa vânzarea de produse aparținând unor alte branduri
-
18 Septembrie 2019 19:15
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB a anunțat luni că principalul său lanț de magazine H&M, responsabil pentru cea mai mare parte din vânzările grupului, va testa vânzarea de articole și mărci externe, scrie agerpres.ro.
Decizia reprezintă o modificare semnificativă a strategiei pentru H&M și totodată un posibil pas spre concurența directă cu retalierii online care vând mai multe branduri precum grupul german Zalando și cel britanic ASOS.
Un purtător de cuvânt al grupului a precizat că o completare a brandului H&M cu branduri externe va atrage noi cumpărători, dar a refuzat să ofere mai multe detalii cu privire la aceste teste.
Hennes & Mauritz AB, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial după Inditex, se confruntă cu o scădere a profiturilor pentru al treilea an, din cauza declinului vânzărilor la magazinele fizice ale mărcii principale H&M.
Alți mari retaileri de articole de îmbrăcăminte au început deja să vândă produse aparținând altor mărci, cum este cazul grupului britanic Next plc, al cărui site de Internet s-a transformat în ultimul deceniu dintr-un site dedicat unui singur brand într-un agregator de articole de încălțăminte și îmbrăcăminte provenite de la diferiți furnizori.
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB are șapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket și H&M Home.