Fostul post de televiziune, NIT TV, apropiat Partidului comuniștilor, a pierdut procesul intentat R. Moldova la CEDO

  • 05 Aprilie 12:58
Fostul post de televiziune, NIT TV, apropiat Partidului comuniștilor, a pierdut procesul intentat R. Moldova la CEDO

Fostul post de televiziune, NIT TV, apropiat Partidului comuniștilor, a pierdut procesul intentat Republicii Moldova la CEDO, în care susținea că i-au fost încălcate drepturile la libera exprimare și i s-a anulat nemotivat licența de emisie, în 2012.

„Având în vedere motivele deja expuse și faptul ca instanțele naționale au examinat toate argumentele invocate de reclamant (…) CEDO nu a constatat că presupusele neajunsuri au afectat corectitudinea procedurii în orice mod”, se menționează într-un comunicat emis astăzi de CEDO.

Postul de televiziune NIT, cu un conținut editorial de peste 80% în limba rusă, a fost închis în aprilie 2012 după mai multe încălcări succesive a prevederilor Codului Audiovizualului.

Consiliul Audiovizualului mai constatase atunci că NIT TV a încălcat repetat grila de emisie și pe perioada campaniilor electorale, prin favorizarea PCRM.

Tags

Alte Noutati

LIVE: Radiojurnal Chișinău
Meteo Chișinău
31,24
Cer senin
Umiditate:35 %
Vint:4,63 m/s
Wed
22
Thu
24
Fri
24
Sat
25
Sun
27
Arhivă Radio Chișinău