Filip Kirkorov: „Trump este un admirator al Allei Pugaciova și este interesat de cultura rusă”

• 12 Noiembrie 2016 12:40
Filip Kirkorov: „Trump este un admirator al Allei Pugaciova și este interesat de cultura rusă” National Review

Interpretul de origine bulgară, Artist al Poporului în Federația Rusă, Filip Kirkorov, susține că îl cunoaște de peste 20 de ani pe noul președinte al SUA, Donald Trump.

Comentând victoria lui Trump în alegerile prezidențiale din Statele Unite, Filip Kirkorov a precizat că îl cunoaște pe Trump din 1994, atunci când acesta l-a invitat pe el și pe interpreta de muzică pop din Rusia, Alla Pugaciova, la Atlantic City, oraș din comitatul Atlantic, statul New Jersey, Statele Unite ale Americii, să susțină un spectacol. Artistul Kirkorov a recunoscut că este de-a dreptul impresionat de interesul manifestat de Trump față de cultura rusă și în special față de muzică rusească.

„Mă impresionează relația dintre Trump și cultura Rusiei, precum și interesul deosebit de mare manifestat de el față de cultura rusă și în special față de muzică rusească”, a spus Kirkorov. El a amintit că se cunosc de peste 20 de ani. „Este o poveste mai veche, care a debutat în 1994 și care continuă. Donald Trump este un mare admirator al Allei Pugaciova și ne-a invitat să susținem un spectacol în renumita sală de concerte de la Trump Taj Mahal din Atlantic City. Am susținut un show, care s-a bucurat de mare succes, în concluzie am revoluționat lumea muzicală. Grație lui Trump, am fost primii artiști din Rusia care au evoluat pe scena legendarei săli”, a mai spus artistul. El a precizat că Trump a fost prezent în sală, la acest spectacol, și le-a oferit în dar o statuietă. După această întâlnire, care a fost una destul de reușită, au mai urmat și altele. Kirkorov a luat parte la o serie de evenimente caritabile, organizate de Donald Trump în Florida. La unul dintre aceste evenimente, Trump i-a făcut cunoștință lui Kirkorov cu artista canadiană Celine Dion. Ultima lor întâlnire a avut loc la Moscova, în 2013, atunci când artistul a fost în juriul unei ediții a concursului Miss Univers, desfășurată în capitala rusă.

În luna septembrie, Kirkorov a declarat că îl susține pe Donlad Trumpp în funcția de președinte al SUA. Acesta a mai precizat că, în cazul în care Trump va fi ales lider la Casa Albă, relațiile dintre cele două state vor fi unele mult mai strânse și se vor ameliora. Interpretul a precizat că îi va adresa felicitări lui Trump, în cazul în care acesta va obține victoria în alegeri. Candidatul republican, Donald Trump, a câștigat scrutinul prezidențial din 8 noiembrie din SUA, devansând-o pe contracandida sa Hillary Clinton.