Desigur, conținutul publicat în secțiunea Stories are un termen de expirare. Orice imagine sau clip video publicat aici va dispărea după 24 de ore, lucru care va duce la publicarea unui conținut mai puțin important pentru publicațiile de știri sau alți creatori de materiale. Cu siguranță însă, cel mai mult vor avea de câștigat celebritățile, care vor putea comunica într-un mod mai rapid cu fanii, iar funcțiile speciale pentru cameră va oferi posibilitatea de a adăuga noi efecte peste clipuri sau fotografii.
Facebook va activa funcția Stories și pentru pagini oficiale
-
14 Octombrie 2017 11:51
Funcția Facebook Stories nu s-a bucurat de succesul așteptat, în ciuda faptului că alte platforme Facebook precum Instagram au reușit să atragă sute de milioane de utilizatori către această formă de conținut.
Următorul pas pentru a încerca să popularizeze funcția Stories din Facebook este implementarea lor în paginile pentru brand-uri, compania anunțând această funcție în mod oficial, fără să ofere o dată de lansare, scrie Go4it.
Spre diferență de implementarea altor funcții precum Instant Articles și Live, toate paginile vor primi acces la funcția de Stories în același timp. Lansarea va avea loc în cursul lunii următoare, iar cei care administrează paginile vor primi acces la noi unelte care să asigure realizarea rapidă și simplă de conținut pentru Stories. Acest conținut va fi afișat în partea de sus a aplicației pentru mobil, de unde va putea fi vizualizat alături de conținutul publicat de către prietenii din listă.
Facebook a anunțat luna trecută că Stories vor fi disponibile și în varianta desktop a rețelei de socializare, însă nu a oferit un termen pentru această lansare. Momentan, doar câțiva dintre utilizatori au acces la această funcție, însă probabil că odată cu lansarea Stories for Pages, acestea vor fi vizibile pe toate platformele.