Euro TV, postul afiliat lui Ilan Șor, se va numi „Televiziunea Centrală”

  • 11 Septembrie 15:43
Euro TV, postul afiliat lui Ilan Șor, se va numi „Televiziunea Centrală”

Euro TV, postul de televiziune afiliat primarului de Orhei Ilan Șor și liderului partidului „Șor”, se va numi de acum înainte „Televiziunea Centrală”. O astfel de decizie au luat, cu majoritate de voturi, membrii Consiliului Coordonator al Audiovizualului (CCA) în ședința de marți, 11 septembrie, scrie Media-azi.md.

Împotriva deciziei de a permite schimbarea denumirii postului a votat doar membra CCA Olga Guțuțui. Ea și-a motivat poziția prin faptul că administratorul televiziunii este reprezentant al unui partid politic. În context, Olga Guțuțui l-a întrebat pe Dumitru Chitoroagă despre compatibilitatea celor două activități.

Noua denumire a postului ar fi fost aleasă în urma unui sondaj de opinie, potrivit lui Chitoroagă. Totodată, acesta a afirmat că concepția generală și grila de emisie a postului vor rămâne, deocamdată, neschimbate.

Potrivit presei, preluarea Euro TV şi Alt TV de către primarul de la Orhei a fost intermediată în 2014 de către soții Rita Ţvik şi Vladimir Novasadiuc (ambii fiind vizaţi în raportul Kroll, compania angajată de autorităţile Republicii Moldova să investigheze fraudele bancare). Media-azi.md a abordat subiectul, recent, în materialul „Consolidare media la Orhei sau „corupere” a jurnaliștilor? Reprezentanți ai posturilor TV, care ar fi afiliate lui Șor, fac angajări la Euro TV și Orhei TV”.

Sursa: Media-azi.md

Tags

Alte Noutati

LIVE: Ascultă&Călătorește cu Andrei Mîțu
Meteo Chişinău
0 °C
Cer acoperit de nori
Umiditate:72 %
Vint:3,6 m/s
Dum
-1 °C
Lun
-0 °C
Mar
1 °C
Mie
-0 °C
Joi
-1 °C

Curs oficial BNM 18 Noiembrie 2018

MDL RATĂ TREND
EUR 19.3137 -0.0000
USD 17.0729 -0.0000
RON 4.1402 -0.0000
UAH 0.6145 -0.0000
RUB 0.2568 -0.0000
Arhivă Radio Chișinău