Donald Trump critică publicația Wall Street Journal după un editorial despre eșecul Partidului Republican

• 05 Martie 2021 10:17

Fostul președinte american Donald Trump a criticat vehement, joi, publicația The Wall Street Journal, după un editorial care pleda pentru reformarea Partidului Republican după eșecul electoral din 2020.

Donald Trump a reacționat la un editorial al publicației The Wall Street Journal intitulat "Regretele perioadei trecute a lui Trump / Dacă a fost atât de important pentru Partidul Republican, atunci de ce nu mai este formațiunea acum la putere?"

Editorialul pornește de la participarea lui Donald Trump la Conferința Conservatoare pentru Acțiune Politică (CPAC). "Acel măreț semnal de relaxare auzit duminică a fost sunetul democraților și al presei care au salutat revenirea lui Donald Trump în atenția publică prin discursul rostit la Conferința Conservatoare pentru Acțiune Politică. (...) În privința republicanilor și a domnului Trump, viitorul nu este atât de clar cum ar vrea presa și fostul președinte. Mulțimea de la CPAC a salutat discursul său, care a fost în cea mai mare parte o colecție de lovituri politice majore. Dar dacă CPAC ar reprezenta America, domnul Trump ar locui în continuare la Casa Albă, nu la Mar-a-Lago. El a pierdut în fața lui Joe Biden, bătrânul cal de luptă al democraților, la o diferență de șapte milioane de voturi. A pierdut și cinci state câștigate în 2016, chiar și statul Georgia. Aceasta este realitatea rece a Partidului Republican, în contextul în care fostul președinte încearcă să mențină din exil dominația asupra formațiunii și insistă pentru o revenire în 2024", arată editorialul publicat în The Wall Street Journal.

"Baza de susținere a domnului Trump înseamnă că el va juca un rol important în Partidul Republican. Dar, pe măsură ce trec lunile mandatului lui Biden și devin mai clare consecințele politice ale înfrângerii din 2020, poate că membrii de bază ai formațiunii vor începe să privească dincolo de era Trump, spre o nouă generație de potențiali decidenți asupra standardelor. Atât timp cât republicanii se vor concentra pe regretele perioadei trecute a lui Trump, nu vor fi o majoritate de guvernare", concluzionează The Wall Street Journal.

Donald Trump a reacționat vehement la editorialul WSJ

Consiliul editorial al WSJ susține "politici globaliste precum acordurile comerciale proaste, deschiderea granițelor și războaie fără sfârșit", a afirmat Donald Trump joi, conform publicației The Hill.

"Ei luptă pentru «republicani doar cu numele», care au rănit atât de rău Partidul Republican. La acest nivel sunt ei și acolo vor fi mereu. Din fericire, nu îi mai pasă nimănui prea mult de editorialele din The Wall Street Journal. Și-au pierdut o mare parte din credibilitate", a declarat Donald Trump.

Sursa: HOTNEWS.RO