Dacia spune că au fost livrate în România primele 1.000 de mașini electrice Spring
-
02 Noiembrie 2021 16:25
Dacia spune că la aproape o lună de la începutul livrărilor, modelul electric Spring a ajuns la primii 1.000 de clienți din România. Sprin este fabricată la o uzină din China, a fost prezentată în toamna lui 2020 și prețul de pornire este 18.300 euro înainte de aplicarea primei de casare prin Rabla Plus. Spring a devenit cel mai vândut model electric în țară, scrie hotnews.ro.
Pe site-ul Dacia autonomia lui Spring este trecută ca fiind 305 km, cu mențiunea: ”305 km în ciclu WLTP urban, 230 km în ciclu WLTP mixt”. Probabil că autonomia în condiții reale de trafic va fi undeva pe la 120 - 180 km, cu mențiunea că valoarea minimă va fi atinsă când afară este foarte frig, potrivit sursei citate.
Mașina are 3,73 metri lungime și viteza maximă este 125 km/h (cu mențiunea că autonomia scade puternic la viteze mari).
Aproape o treime dintre vehiculele livrate au ajuns în posesia unor clienți din București și din județul Ilfov. Volume semnificative au fost înregistrate și în județele Timiș, Iași, Cluj și Brașov. Majoritatea covârșitoare a clienților (95%) au dorit să dispună și de sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu, oferit opțional. Modelul este echipat în serie cu un cablu mode 3 (7KW AC) pentru wallbox, spun cei de la Dacia.
Albastrul este culoarea preferată de clienții primului model 100% electric din gama Dacia, 40% din vehiculele livrate în luna octombrie afișând această nuanță de caroserie.
Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh care asigură o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP și de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat).
Modelul beneficiază, în serie, de limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență.
Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km pentru vehicul și de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică.
Livrările vor continua în mod susținut către toți clienții care au lansat deja o comandă fermă.
La sfârșitul lunii octombrie, Dacia Spring înregistrase deja peste 30.000 de comenzi la nivel european.
Mașina are 3,73 metri lungime și viteza maximă este 125 km/h (cu mențiunea că autonomia scade puternic la viteze mari).
Aproape o treime dintre vehiculele livrate au ajuns în posesia unor clienți din București și din județul Ilfov. Volume semnificative au fost înregistrate și în județele Timiș, Iași, Cluj și Brașov. Majoritatea covârșitoare a clienților (95%) au dorit să dispună și de sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu, oferit opțional. Modelul este echipat în serie cu un cablu mode 3 (7KW AC) pentru wallbox, spun cei de la Dacia.
Albastrul este culoarea preferată de clienții primului model 100% electric din gama Dacia, 40% din vehiculele livrate în luna octombrie afișând această nuanță de caroserie.
Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh care asigură o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP și de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat).
Modelul beneficiază, în serie, de limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forței de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgență (buton SOS), aprindere automată a farurilor și frânare automată de urgență.
Garanția oferită este de 3 ani sau 100.000 km pentru vehicul și de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică.
Livrările vor continua în mod susținut către toți clienții care au lansat deja o comandă fermă.
La sfârșitul lunii octombrie, Dacia Spring înregistrase deja peste 30.000 de comenzi la nivel european.