Ce probleme raportează călătorii RTEC, la patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor

  • 08 Aprilie 2019 16:33
Ce probleme raportează călătorii RTEC, la patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor

Peste 60 de plângeri au fost trimise online la Regia Transport Electric (RTEC), timp de patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor, care au fost afișate în toate troleibuzele.

Potrivit directorului RTEC, Dorin Ciornîi, cel mai mult călătorii se plâng pe oamenii străzii care urcă murdari în transport, dar și pe unele abateri de la graficul de circulație, transmite IPN.

Dorin Ciornîi afirmă că vin și aprecieri pozitive. Toate sesizările sunt examinate, iar în unele cazuri petiționarul este contactat telefonic pentru detalii.

Săptămâna trecută, RTEC a instalat în toate troleibuzele din Chișinău QR-coduri, care odată scanate fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și trimite formularul pe adresa electronică a Regiei Transport Electric Chișinău sau pe pagina de Facebook a întreprinderii.

La RTEC activează și un call-centru, unde oamenii pot sesiza neregulile. Zilnic acolo parvin circa 20 de plângeri.

 
Tags

Alte Noutati

LIVE: Ascultă&Călătorește cu Andrei Mîțu
Meteo Chișinău
2,74
Cer acoperit de nori
Umiditate:65 %
Vint:7,2 m/s
Sun
2
Mon
1
Tue
0
Wed
1
Thu
3
Arhivă Radio Chișinău