Brandul de țară Wine of Moldova este menit să ofere o garanție a calității (RadioVinoteca)
-
22 Octombrie 2018 10:55
Brandul de țară Wine of Moldova sau ”Vinul Moldovei – o legendă vie” este menit să ofere consumatorului o garanție a calității produsului pe care îl cumpără, a declarat directorul adjunct al Proiectului de Competitivitate al USAID, Diana Lazăr, la emisiunea RadioVinoteca de la Radio Chișinău.
Ea a precizat că un alt scop al acestui brand este să asigure o strategie comună de marketing pe piețe internaționale.
”Pentru a asigura o activitate a de marketing strategică și coerentă a fost nevoie să asigurăm un cadru strategic de marketing, adică o mini strategie de marketing, care să spună clar ce avantaje competitive există, care este mesajul comun cu care noi mergem pe piețele de export, astfel încât să vorbim toți cu o voce unică”, afirmă directorul adjunct al Proiectului de Competitivitate al USAID.
Diana Lazăr a mai precizat că brandul Wine of Moldova este reprezentat printr-o barză stilizată care are forma unui strop de vin. Ea și-a exprimat speranța că acest logotip va apărea în curând și pe sticlele de vin de calitate din Republica Moldova.
Ascultați aici versiunea integrală a emisiunii RadioVinoteca din 20 octombrie a.c.