SUA: Facebook prelungește cu o lună interdicția de reclame politice post-electorale
-
11 Noiembrie 2020 19:00
Facebook se așteaptă ca interdicția sa post-electorală privind reclamele politice să fie prelungită cu încă o lună, conform unui e-mail pe care rețeaua de socializare l-a trimis miercuri agenților de publicitate, relatează Reuters, preluat de Agerpres.
Facebook, care a anunțat interdicția ca parte a unor măsuri pentru a combate dezinformarea pe platforma sa, a declarat anterior că interdicția va dura cel puțin o săptămână, dar ar putea fi prelungită.
"Deși mai multe surse au estimat că există un câștigător al alegerilor prezidențiale, considerăm în continuare că este important să contribuim la prevenirea confuziei sau abuzului pe platforma noastră", a precizat Facebook într-un e-mail, consultat de Reuters.
Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze.
În contextul în care afirmațiile false despre integritatea votului se înmulțesc pe social media, și Google, care aparține companiei Alphabet Inc, pare să își mențină interdicția post-electorală privind reclamele politice.
Compania, care a precizat că interdicția va dura cel puțin o săptămână după închiderea urnelor la 3 noiembrie, a refuzat să răspundă la întrebările despre când și cum se vor încheia restricțiile.
O purtătoare de cuvânt a Google a spus că interdicția va fi ridicată în funcție de factori precum perioada necesară pentru ca voturile să fie numărate sau dacă există tulburări civile.
Sursa:Agerpres