Poșta Moldovei s-a înțeles cu Victoriabank
-
24 August 2015 12:29
Oficiali de la Întreprinderea de Stat „Poșta Moldovei” declară că instituția este pregătită să facă față fluxului mare de solicitări pentru plata prestațiilor sociale, începând cu 1 septembrie.
Executivul a decis ca toate plățile sociale achitate anterior prin intermediul Băncii de Economii și Băncii Sociale vor fi transferate la oficiile „Poșta Moldovei”.
În acest scop întreprinderea a anunțat lansarea unei serii de tehnologii noi pentru a face față numărului mare de solicitări.
”Poșta Moldovei” a perfecționat sistemul de software încasări de plăți, lansând o aplicație nouă – ”Factura”, care va putea fi folosită de posesorii telefoanelor mobile. Ca urmare o tranzacție va dura nu mai mult de un minut față de trei minute în prezent. De asemenea, va fi mărit numărul de angajați și de ghișee în unele oficii poștale”, a declarat directorul general adjunct al întreprinderii, Sergiu Batiușca.
Pentru comoditatea beneficiarilor de prestații sociale, va fi implementat sistemul de gestionare și fluidizare a rândurilor în oficiile poștale. Astfel va fi pus în aplicare sistemul „rândul electronic”, care va fi testat în oficiul poștal central din capitală, iar ulterior aplicat în toate oficiile poștale cu un flux mare de persoane.
De asemenea, urmează a fi deschise zece oficii poștale noi în municipiul Chișinău și trei în orașul Bălți.
”Analizăm eficiența programului de lucru pentru fiecare oficiu în parte și suntem gata să-l ajustăm la necesitățile beneficiarilor. Dacă va fi nevoie, vom mări și numărul de angajați pentru a face față fluxului de persoane și a asigura achitarea plăților sociale la timp. De asemenea, Poșta Moldovei va oferi posibilitatea primirii alocațiilor pe card bancar, eliberat gratuit, deja fiind semnată o înțelegere în acest sens cu Banca Comercială ”Victoriabank”, a menționat directorul General „Poșta Moldovei”, Serghei Nastas.
Oficialii au evitat să numească costurile proiectului și avantajele băncii comerciale cu care va colabora.
Tags
În acest scop întreprinderea a anunțat lansarea unei serii de tehnologii noi pentru a face față numărului mare de solicitări.
”Poșta Moldovei” a perfecționat sistemul de software încasări de plăți, lansând o aplicație nouă – ”Factura”, care va putea fi folosită de posesorii telefoanelor mobile. Ca urmare o tranzacție va dura nu mai mult de un minut față de trei minute în prezent. De asemenea, va fi mărit numărul de angajați și de ghișee în unele oficii poștale”, a declarat directorul general adjunct al întreprinderii, Sergiu Batiușca.
Pentru comoditatea beneficiarilor de prestații sociale, va fi implementat sistemul de gestionare și fluidizare a rândurilor în oficiile poștale. Astfel va fi pus în aplicare sistemul „rândul electronic”, care va fi testat în oficiul poștal central din capitală, iar ulterior aplicat în toate oficiile poștale cu un flux mare de persoane.
De asemenea, urmează a fi deschise zece oficii poștale noi în municipiul Chișinău și trei în orașul Bălți.
”Analizăm eficiența programului de lucru pentru fiecare oficiu în parte și suntem gata să-l ajustăm la necesitățile beneficiarilor. Dacă va fi nevoie, vom mări și numărul de angajați pentru a face față fluxului de persoane și a asigura achitarea plăților sociale la timp. De asemenea, Poșta Moldovei va oferi posibilitatea primirii alocațiilor pe card bancar, eliberat gratuit, deja fiind semnată o înțelegere în acest sens cu Banca Comercială ”Victoriabank”, a menționat directorul General „Poșta Moldovei”, Serghei Nastas.
Oficialii au evitat să numească costurile proiectului și avantajele băncii comerciale cu care va colabora.