Peste 19 mii de apeluri au parvenit în patru luni de la crearea Centrului de Apel CNAS

  • 11 Iulie 2020 11:32
 Peste 19 mii de apeluri au parvenit în patru luni de la crearea Centrului de Apel CNAS

Peste 19 mii de oameni care au avut diferite întrebări ce țin de serviciile prestate de Casa Națională de Asigurări Sociale au sunat la Centrul de Apel pe parcursul a patru luni de la lansarea acestuia. CNAS precizează într-un comunicat de presă că la toate solicitările a fost acordat un răspuns corect și echidistant, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

Orice cetățean din țară sau din afara ei poate apela numărul: (022) 257777, de pe telefonul fix sau mobil, pentru a primi informații la întrebările ce țin de stabilirea, calcularea și plata pensiilor, alocațiilor, ajutoarelor și compensațiilor, stabilirea, calcularea și plata indemnizației pentru incapacitate temporară de muncă, stabilirea, calcularea și plata indemnizațiilor familiilor cu copii, indemnizațiilor de maternitate și paternitate.

Centrul de Apel al CNAS este disponibil de luni până vineri, între orele 08.00 și 17.00. Ținând cont de faptul că în ultimele zile au parvenit mai multe apeluri de la cetățeni, conducerea CNAS a decis ca Centrul de Apel să lucreze și în două zile de sâmbătă, 11 și 18 iulie, între orele 07.00 și 16.00.

Începând cu 8 iulie, casele teritoriale de asigurări sociale activează între orele 07.00 și 17.00. Totodată, solicitările de reexaminare a pensiei pot fi depuse la CTAS și în zilele de 11 și 18 iulie între orele 07.00 și 16.00.

Tags

Alte Noutati

LIVE: Dor de izvor cu Maria Mocanu
Meteo Chișinău
-3,76
Cer acoperit de nori
Umiditate:93 %
Vint:0,51 m/s
Wed
1
Thu
5
Fri
6
Sat
5
Sun
2
Arhivă Radio Chișinău