Microsoft anunță remedierea problemelor apărute la accesarea platformelor sale de către utilizatori

  • 04 Octombrie 2020 12:10
Microsoft anunță remedierea problemelor apărute la accesarea platformelor sale de către utilizatori

Microsoft a rezolvat o întrerupere a serviciului care a afectat utilizatorii platformelor Office 365, Outlook.com, Teams și alte servicii bazate pe cloud, a anunțat compania, citată de blogul din România al producătorului de soluții de securitate, Eset.

"Problemele, care au avut loc luni seara (28 septembrie 2020, n.r.), au fost rezolvate de atunci și serviciile par să funcționeze normal din nou. Majoritatea clienților au avut accesul restaurat și sistemele recuperate complet după ce inginerii Microsoft au reușit să remedieze cu succes sistemele marți dimineața (...) În timp ce rezultatele anchetei aprofundate ale Microsoft sunt încă la început, compania a identificat vinovații probabili din spatele întregii situații. Cauza principală pare să fie o combinație de trei probleme separate și fără legătură, inclusiv un defect de cod într-o actualizare de serviciu, o eroare de instrumentare în sistemul de implementare Azure AD și un defect de cod în mecanismul de rollback Azure AD. Merită menționat că, după criza COVID-19 care a izbucnit la începutul acestui an, aplicațiile la locul de muncă bazate pe cloud au fost vitale pentru multe companii și pentru personalul lor", scrie sursa citată.

Problema cu care s-a confruntat Microsoft a afectat utilizatorii care încercau să se conecteze la diferite servicii, inclusiv Microsoft 365, Azure, Dynamics 365, precum și în alte aplicații personalizate care utilizează Azure Autentificare Active Directory (AAD). De asemenea, atât cloud-urile Azure Public, cât și Azure Government au fost afectate de problema care a vizat autentificarea AAD.

"Utilizatorii care nu au fost deja autentificați în serviciile cloud folosind Azure AD au avut erori care solicitau autentificări multiple. Impactul a fost în primul rând în America, pe baza faptului că problema a fost încărcată de numărul foarte mare de solicitări de autentificare, dar este posibil ca utilizatorii din alte regiuni să fi întâmpinat aceeași problemă. Se presupune că utilizatorii care s-au autentificat anterior apariției problemei să nu fi avut vreun efect vizibil", a precizat compania.

Eset a fost fondată în anul 1992 în Bratislava (Slovacia) și se situează în topul companiilor care oferă servicii de detecție și analiză a conținutul malware, fiind prezentă în peste 180 de țări. 

Sursa:Agerpres

Tags

Alte Noutati

LIVE: Colecția de Jazz cu Daniela Nicolae
Meteo Chișinău
6,63
Cer senin
Umiditate:99 %
Vint:1,54 m/s
Sun
15
Mon
15
Tue
15
Wed
16
Thu
17
Arhivă Radio Chișinău