Metodă INEDITĂ de a-ți vinde mașina în Republica Moldova

  • 15 Decembrie 2015 10:01
Metodă INEDITĂ de a-ți vinde mașina în Republica Moldova

Un moldovean a găsit o metodă inedită de a-și vinde mașina pe un site de anunțuri publicitare. Acesta a acumulat doar în câteva ore peste 15 mii de vizualizări prin modul hazliu în care și-a descris autoturismul.

” …am nevoie de o mașină mare și încăpătoare să mă știe satul când merg la socri. La schimb prețul rămâne la fel, pentru că mașina este aceeași !!! Important este să fim fericiți pentru că mioritici oricum suntem...  dacă se găsește cineva care să o și vrea m-aș bucura (într-un fel). După care am strânge familia și am plânge 30 de minute… Dar viața merge mai departe” , scrie bărbatul în mesajul său.

Anunțul integral postat pe 999.md de către vânzător:

”Vând sau Schimb pe o mașină mai NOUĂ din 2000 până în 2010 cu numere MD + diferență din partea mea. PREFERABIL pe 4x4. Sau pe SEAT ALHAMBRA în stare foarte bună + diferență din partea mea. Doar că nu vă așteptați la o diferență enormă, pentru că mai bine cumpăr pamperși sau bere, decât să cumpăr mașini prea scumpe.

Vă rog propuneți pe site, revin eu ! Vă rog să nu propuneți mașini mici: am nevoie de o mașină mare și încăpătoare să mă știe satul când merg la socrii.

La schimb prețul rămâne la fel, pentru că mașina este aceeași !!! Interesant cum fiecare pune la schimb bani în plus, de parcă deodată vând o mașină mult mai bună... Important este să fim fericiți pentru că mioritici oricum suntem...

În ce mă privește, mașina a costat 4.800 Euro acum 5 ani. De la cumpărare i-am mai luat acum un an o baterie noua (se pornește și pe frig) dar îi trebuie să o accelerez scurt. Ca un șut în fund pentru un copil de treabă. I-am făcut în 2012 suspensiile și frânele (frânele, cu tot cu discuri, plăcuțe, etc).

Total investit cam la 11000 lei acum 3 ani. Mai am bonurile cred...

Acum cam 8 luni a primit o țeavă de eșapament nouă. Cu cea veche mă auzea soția de departe când veneam acasă. 2000 si ceva de lei nu mai stiu sigur cât, dar poate mai este factura pe undeva Am vopsit-o acum 4 luni. Motivul se vede intr-una dintre poze: Avea pete de rugina la rotile din spate. Acum nu le mai are.

Sâmbăta, după obicei, când e spălată e tare frumușică. Acum cateva zile a primit o curățire completă a salonului. Nu mai are nici praf. Interiorul nu arată la fel ca în 1995, dar cred ca pentru anii ei arată foarte bine. Scaunul de la șofer începe să plângă, dar asta e, încă mai ține.

Trapa nu funcționează. Intra apă și cand a fost vopsita a fost pus gel deasupra. Acum totul e ok. Dar intra apa prin spate pe la portbagaj. Am comandat de la Olmosdom cauciucul din spate ca sa nu mai curga apa: 100 si ceva de Euro, original de la mama domnului Benz.

E montat si este si factura Parbrizul era fisurat un pic. L-am schimbat pe unul nou de la Pilkington: 1920 lei. Acum pot să văd chiar și când merg în față. Factura și garanție de 2 ani (incepand cu 11.12.2015) Consumă cam 1-2 litri de ulei intre schimburi. Am schimbat uleiul mereu la 10.000 dar mereu a trebui sa mai adaug ceva intre schimburi. Am fost deja la 3 mecanici. Toti 3 au ridicat din umeri si au spus:

Normal... e Mercedes.

Nu stiu dacă e normal, dar poate fi bine de știut. Masina nu e noua, dar in stare foarte bună pentru vârsta ei milenară. Imi pare ca mai repar scaunul de la sofer ca e ca in poza si nu o mai vand / schimb :)

Cred că asta e și problema: Încă nu s-a vândut pentru că în suntem toți îndragostiți de ea.

Dar trebuie să învățăm să dăm drumul... În ce privește plusurile, aici cred că e simplu: Mercedes W 124 ! Am fost cu ea de 5 ani de când o avem în Germania x 2, Elveția, Grecia și de mai multe ori la București.

Totul perfect. Km pe care i-am făcut au fost mai mult la drumuri lungi, în afara Moldovei. In ce priveste KM, bordul arata aproximativ 290.000 dar masina are de fapt cu 100.000 mai mult.

Cinstitul vânzător de la care am luat-o, a dat km înapoi, ceea ce am descoperit mai apoi la o revizie tehnică. Hidraulica pe spate funcționează, oricât o încărcați, farurile bat pe drum, nu prin pomi, aveți deci siguranță și noaptea.

Portbagajul este enorm, nu ca la mașinile de azi !!! 2 Airbag-uri în față și la sofer și la pasager Rotile de iarna sunt foarte bune: Pe față SAVA cu profil foarte bun iar pe spate Michelin Alpin aproape noi !

Consum: 11 în oraș (iarna urcă undeva la 12-12.5) și 7.2 la drum (dacă mergeți ca mine !!! Oricum, asta nu e o mașină de curse).

Am mers la Balti cu caldura pusa tot drumul, e adevarat ca masina a fost doar cu 2 persoane și putin bagaj, dar consumul a fost de 7.5 / 100 km !

Filtrele, uleiul au fost mereu schimbate la timp si asa va fi pana pleaca de la mine. Are și are condiționat (care mai și funcționează) petru că verile să nu înnebuniți de căldură Confort maxim, siguranță și fiabilitate la preț decent.

Prefer să scrieți mesaj în cazul în care aveți o propunere.

PS: Nu știu ce se întâmplă dar de ieri până azi au fost peste 11.000 de vizualizări și mulți oameni mi-au scris apreciind modul în care am scris despre ea. Mulțumesc !

Totuși trebuie menționat faptul că nu am pus-o aici să o arăt la lume ci să o vând sau schimb pe ceva mai nou :) Adică, dacă se găsește cineva care să o și vrea m-aș bucura (într-un fel). După care am strânge familia și am plânge 30 de minute.

Dar viața merge mai departe.

Profit de ocazia vizualizărilor să mai scriu câte ceva, pentru a influența generația tânără, pentru că noi cei mai în vârstă suntem pierduți pentru eternitate:

1. Nu este OK să dai KM înapoi. Motivul e simplu: Bunicii ne-au învățat că Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face. Și dacă nu respectăm învățăturile astea, ajungem la o societate în care nimeni nu mai are încredere în nimeni. Totuși, este posibil să trăim corect. Trebuie doar să ne aducem aminte...

2. Nu este OK să pui un preț mai mare atunci când schimbi mașina. De fapt, poate este OK, dar nu este logic: Din moment ce mulți o fac, prețul rămâne de fapt același ! Doar gradul de prostie este diferit ! Exemplu pentru cei care vor să vadă cifre: Dacă eu o dau pe a mea cu 3.000 și Dvs cu 5.000 diferența este de 2.000. Acum însă, pe modelul transhumant, la schimb a mea este 4.000 iar a Dvs 6.000. Și noi amândoi ne bucurăm foarte-foarte tare. Strângem familia, mâncăm prăjituri, cumpărăm jucării copiilor, facem donații caritabile. Dar diferența rămâne de ... 2.000 Dar mă rog, se pare că mulți vânzători au nevoie de sentimentul de feeling că mașina lor are o valoare mult mai mare.

3. Am primit o ofertă: Un Sharan. Prețul inițial: 7500 Euro, dar nu se vindea. A fost redusă deci la 6500. Un preț bun. Îi spun de mercedes si spune: A dar la schimb e prețul vechi, prețul ADEVĂRAT al mașinii. L-am întrebat dacă a reușit să o vândă la prețul ADEVĂRAT. A spus ... NU. Și spun, păi dacă la prețul adevărat mașina nu se vinde, poate prețul adevărat e ... FALS? A urmat o pauză de gândire în care se auzeau prin telefon neuronii cum lucrează în mintea omului. Salvarea a fost: Karoshe, iaca ăsta-i prețu șî fsio Karoshe, Mercedesul meu încă e la vânzare ptr că nu ne-am înțeles. La nivel filozofic !

4. Nu este ok ca preoți sau călugări să meargă cu mașini scumpe. Isus mergea pe un catâr amărât. Mă rog asta e altă temă, dar e tot legată de mașinii

5. Atât politicienii cât și oamenii cred că trebuie să fie mai corecți. În primul rând să fim mai corecți cu noi înșine apoi cu cei din jur. Sunt ferm convins că putem trăi într-o țară minunată. Dar mai avem până acolo și drumul trece prin noi :) E doar o chestie de timp !!!”

Tags

Alte Noutati

LIVE: Știri* Bună dimineața, România!
Meteo Chișinău
12,74
Cer acoperit de nori
Umiditate:93 %
Vint:2,57 m/s
Mon
16
Tue
17
Wed
18
Thu
19
Fri
19
Arhivă Radio Chișinău