În ATENȚIA plătitorilor de TVA, abonați la serviciile electronice fiscale în 2012

  • 23 Septembrie 2015 10:57
În ATENȚIA plătitorilor de TVA, abonați la serviciile electronice fiscale în 2012

Întrucît Acordurile de conectare la serviciile electronice fiscale au fost încheiate pentru o perioadă de 3 ani - pentru agenții economici vizați de art. 187 (21) lit. b) acestea expiră anul curent.

Respectiv, atenționăm despre necesitatea de a semna un nou Acord în vederea asigurării accesului continuu la serviciile electronice fiscale.

Luînd în considerare că paleta de servicii electronice fiscale, prestate prin intermediul tehnologiilor avansate, s-a extins considerabil (SIA „Registrul general electronic al facturilor fiscale”, SIA „Comanda on-line a formularelor tipizate”, SIA „e-Factura”, SIA „Contul curent al contribuabililor” etc.) - noul Acord prevede prestarea gratuită și a serviciilor lansate recent.

Ținem să menționăm necesitatea înregistrării preventive a tuturor persoanelor responsabile din cadrul entității raportoare, în calitate de persoană juridică, pe servicii.fisc.md, pentru care se solicită acces la servicii electronice fiscale. Lipsa acestora duce la imposibilitatea oferirii accesului la serviciile date

Reconectarea va avea loc în cadrul unui dintre cele trei Centre de Reconectare Regională: din mun. Chișinău, Bălți și Comrat, iar documentele, în original și copie, de prezentat operatorului sunt următoarele:

buletinul de identitate a persoanelor responsabile ale entității (conducător și contabil-șef sau altă persoană împuternicită în modul stabilit);ordinul de desemnare ori procura de împuternicire a persoanei responsabile de prezentarea documentelor electronice fiscale prin intermediul serviciilor electronice fiscale, semnate de conducătorul entității raportoare, cu aplicarea ștampilei (conducătorul și contabilul-șef vor fi aceiași ca și în informația din SISF);procura autentificată notarial privind împuternicirea persoanei cu dreptul de a semna documentele electronice fiscale din numele entității raportoare, de a semna Acordul de conectare la serviciile electronice fiscale și de a ridica semnătura (se prezintă de persoanele ce substituie conducătorul și/sau contabilul-șef, în cazul altor persoane decît conducătorul și contabilul-șef, precum și în cazul prezentării numai a persoanei indicate în ordinul/ procura de împuternicire a persoanei responsabile);extrasul din Registrul de stat al unităților de drept sau Registrul de stat al persoanelor juridice, eliberat nu mai tîrziu de 15 (cincisprezece) zile înainte de data prezentării acestuia Operatorului, însoțită de original, dacă în SISF lipsește informația privind modificarea persoanei responsabile.

Programarea pentru semnarea actelor juridice va fi efectuată cu 2 săptămâni înainte de expirarea Acordului vechi, contactând Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” la numărul de telefon (022) 822-222.

Atenție! În caz că Acordul de conectare la serviciile electronice fiscale nu va fi încheiat înainte de expirarea Acordului precedent, accesul entității Dvs. la serviciile electronice fiscale va fi blocat în mod automat.

Specificăm că neplătitorii de TVA pot beneficia și în continuare de avantajele serviciilor electronice fiscale abonîndu-se la acestea corespunzător tarifelor publicate pe site.

Pentru informații suplimentare contactați Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform”, la numărul de telefon (022) 822-222 sau ne puteți scrie pe adresa de e-mail [email protected].

 

Sursa: fiscservinform.md

Tags

Alte Noutati

LIVE: Lumina cuvântului * Muzică
Meteo Chișinău
-2,82
Cer senin
Umiditate:97 %
Vint:4,12 m/s
Mon
1
Tue
1
Wed
1
Thu
4
Fri
4
Arhivă Radio Chișinău