Diaconia | Rezultate campaniei „În brațele mamei” (FOTO)
-
29 Decembrie 2016 11:49
Pentru al șaselea an consecutiv, Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei a desfășurat campania de Crăciun „În brațele mamei”. Campania a întrunit o serie de acțiuni prin care a reușit să mobilizeze societatea cu scopul de a sprijini cuplurile mamă-copil aflate în dificultate. Astfel, în urma implicării donatorilor și voluntarilor, au fost asigurate peste 800 de zile de siguranță în Centrul Maternal.
În Campania de Crăciun din acest an au fost organizate ateliere de confecționare a jucăriilor de brad cu echipe de angajați, târguri de jucării și, în premieră, pe data de 17 decembrie a avut loc un telemaraton național în direct la postul public de televiziune.
Directorul Misiunii Sociale „Diaconia”, Igor Belei: „Această campanie nu este doar a Diaconiei, este campania tuturor celor care s-au implicat. În cadrul ei fiecare a ales modalitatea cea mai apropiată de a-și exprima grija pentru mamele solitare și copiii lor. Atelierele de creație în companii, târgurile de jucării și telemaratonul au avut loc grație implicării echipei organizației și entuziasmului oamenilor care s-au alăturat cauzei.
În perioada 28 noiembrie – 9 decembrie, la sediul Consiliului Europei de la Strasbourg au fost vândute jucării de brad pentru susținerea cuplurilor mamă-copil aflate în dificultate. Astfel, cauza campaniei „În brațele mamei” a fost susținută și peste hotarele țării.
Manager de proiecte la Consiliul Europei, Oxana Guțu: Susțin campania din anul 2010 și, pentru că o port cu mult drag în suflet, am luat-o cu mine și la Strasbourg. Târgul de Crăciun organizat anual de Asociația angajaților Consiliului Europei, unde am onoarea să lucrez, a fost oportunitatea de a aduce o părticică din Campanie mai aproape de concetățeni și a o face cunoscută oamenilor deschiși cauzelor sociale de acest gen și în afara țării. Solidaritatea umană în jurul standului Diaconiei la acest târg e demnă de apreciat: voluntari-studenți, prieteni ai lor, Reprezentanța Republicii Moldova pe lângă Consiliul Europei, colegi și simpli vizitatori au transmis și retransmis gestul de susținere pentru aceste mame și bebeluși.
Grație efortului a sutelor de voluntari, donatori și susținători ai campaniei, până în prezent au fost adunați peste 120 de mii de lei, ceea ce înseamnă cca 700 de zile de siguranță în Centrul Maternal.
Doritorii de a sprijini campania o pot face în continuare printr-o donație online pe www.diaconia.md/e-donații sau prin expedierea unui sms la telefonul 1555 cu numărul „456”. (Acest serviciu este valabil până la data de 1 ianuarie, pentru abonații Moldcell și suma donației constituie 24 de lei).
Campania „În brațele mamei” a fost organizată de Diaconia pentru al șaselea an consecutiv. Scopul campaniei este sprijinirea cuplurilor mamă-copil aflate în dificultate și asistate în cadrul Centrului Maternal al organizației. Din 2010 până în prezent, 85 de copii au primit șansa de a crește fericiți alături de mamele lor grație sprijinului oferit de Centrul Maternal „În brațele mamei”.
Parteneri media: Mama.md , Forum.md, Unica.md, Ea.md și Radio Chișinău.