De la începutul lunii martie, Aeroportul Internațional Chișinău a înregistrat vânzări de circa 1,8 milioane de lei
-
07 Martie 19:39
Începând cu 1 martie a.c., de când Aeroportul Internațional Chișinău a preluat gestionarea serviciilor de alimentație publică din terminalul aeroportului, acesta a înregistrat vânzări de circa 1,8 milioane de lei, venituri care, potrivit AIC , „vor contribui direct la dezvoltarea infrastructurii aeroportului, sprijinind proiectele de modernizare și reconstrucție a terminalului”.
„Lucrăm constant la diversificarea meniului și optimizarea condițiilor de servire, astfel încât experiența dumneavoastră să fie cât mai plăcută. Unele produse au fost deja îmbunătățite, iar oferta va continua să se extindă. În același timp, prețurile au fost menținute la același nivel, în spiritul echilibrului dintre accesibilitate și sustenabilitatea financiară a aeroportului”, se arată într-un comunicat informativ publicat astăzi, 7 martie.
În ceea ce privește Business Lounge-ul aeroportului, „un subiect de interes sporit pentru pasageri”, se lucrează activ pentru amenajarea acestuia și extinderea opțiunilor de acces, potrivit aceleiași surse.
„În acest sens, sunt în desfășurare negocieri cu brokeri internaționali pentru integrarea accesului prin Lounge Key”, menționează AIC.
„Fiind o activitate nouă pentru aeroport, și luând în considerare că această tranziție s-a realizat într-un timp extrem de scurt – aeroportul nu a avut la dispoziție luni de zile pentru pregătiri, ci doar câteva zile pentru a asigura continuitatea serviciilor esențiale. Ne concentrăm pe eficientizare și îmbunătățire continuă, și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a optimiza serviciile în cel mai scurt timp posibil”, rezumă Aeroportul Internațional Chișinău.
Amintim că, de la 1 martie 2025, spațiile comerciale de la Aeroportul Internațional Chișinău sunt administrate direct de întreprindere.

