Potrivit sursei citate, deși nu au comunicat nimic legat de marca Dacia, nici la nivel, global sau în România sau Franța, în cadrul prezentării logoul constructorului apare alături de cel al Renault, Nissan dar și Alpine - brandul sport al Renault - pentru prezentarea viitoarei platforme. Aceasta va permite începând cu anul 2024 reducerea cu 30% a costurilor iar din 2026 va reprezenta producția a peste 250.000 de mașini anual din cele patru mărci.
Miza o reprezintă nouă platformă tehnică CMF-BEV a Alianței care se va regăsi la modele precum viitorul Renault R5, care va înlocui actualul ZOE sau următorul Nissan Micra. Aceasta este și cea mai competitivă din punctul de vedere al grupului, deoarece va avea o autonomie de circa 400 km și va reduce costurile cu peste 30% față de actualul Renault ZOE.
Actuala Dacia Spring este realizată pe platforma CMF-AEV care nu este decât un Renault Kwid electrizat, o mașină dezvoltată în Franța și proiectată pentru țări emergente, produsă în China de o terță companie și „adaptată“ la piața europeană. Chiar și așa, a urcat în topul celor mai bine vândute mașini electrice din Europa datorită prețului de sub 20.000 de euro, înainte de bonusuri.