Consumatorii pot transmite plângeri către ANSA prin intermediul aplicației Viber
-
11 Aprilie 2018 12:32
Consumatorii pot transmite plângeri către Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor prin intermediul aplicației Viber sau a boxelor care vor fi instalate în supermarketurile cu un flux mai mare de clienți. În acest mod, instituția vrea să protejeze consumatorii.
„Am considerat oportun să amplasăm niște boxe speciale în principalele magazine, unde se comercializează produsele alimentare, prin intermediul lor vom colecta petițiile consumatorilor. Inspectorii noștri teritoriali care monitorizează aceste instituții comerciale vor colecta de acolo permanent petițiile consumatorilor, care vor fi examinate”, a declarat directorul ANSA, Gheorghe Gaberi.
Boxele pentru colectarea petițiilor vor fi amplasate începând cu această săptămână atât în Capitală, cât și în alte orașe. Totodată, cetățenii pot să depună plângeri la ANSA despre calitatea produselor și prin aplicația Viber, la numărul de telefon 067 675 554.
Reprezentanții Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor au anunțat că au recepționat în primele trei luni ale anului 300 de sesizări din partea consumatorilor.