CCA | Piața publicitară din R.Moldova este mică în raport cu numărul de media

  • 30 Martie 2018 14:58
0%
00:00:00
00:00:00

Piața publicitară din Republica Moldova este mică în comparație cu numărul posturilor de radio și TV din țară, iar oferta de conținut autohton este redusă, potrivit unui raport al Consiliului Coordonator al Audiovizualului prezentat vineri, 30 martie, în Parlament.

Documentul a provocat dezbateri aprinse în ședința plenară. Unii deputați i-au acuzat pe membrii Consiliului că ar face partizanat politic. 

În anul 2017 numărul de posturi TV cu frecvențe terestre s-a redus cu 7. Totuși, în Republica Moldova mai funcționează peste 60 de astfel de instituții și 55 de posturi de radio. Însă multe posturi TV nu produc conținut autohton, iar unele fac partizanat politic, după cum au arătat rezultatele monitorizărilor efectuate de CCA.

Un subiect în cadrul dezbaterilor a ținut de recenta lege care interzice difuzarea anumitor programe din Federația Rusă. Președintele CCA, Dragoș Vicol, a menționat că, datorită acestei legi, Consiliul are pârghiile necesare pentru a penaliza instituțiile audiovizuale care pun în pericol securitatea informațională a Republicii Moldova.

Chiar dacă au apreciat calitatea raportului CCA, unii deputați din opoziție i-au acuzat pe membrii Consiliului de partizanat politic. Deputata PLDM, Maria Ciobanu.

În urma mai multor dezbateri, Parlamentul a luat act de raportul CCA.

 

Tags

Alte Noutati

LIVE: Bună dimineața, România!
Meteo Chișinău
3,29
Cer acoperit de nori
Umiditate:91 %
Vint:2,57 m/s
Sat
5
Sun
7
Mon
6
Tue
6
Wed
9
Arhivă Radio Chișinău