Brandul ”Wine of Moldova” a fost lansat astăzi
-
17 Decembrie 2013 18:38
Brandul vinurilor moldovenești ”Wine of Moldova” a fost lansat marți, 17 decembrie, autoritățile sperând că vor reuși astfel să asigure sporirea calității, dar și consumului de vin pe plan intern și exportul pe piețele externe.
Acesta brand a fost prezentat în premieră în timpul vizitei lui John Kerry la Chișinău.
Logo-ul vinurilor moldovenești reprezintă o barză care cuprinde cu aripile un strugure de viță de vie care reprezintă conturul hărții Republicii Moldova. Sloganul brandului de țară este ”O legendă vie”. Ministrul agriculturii Vasile Bumacov a precizat că fără o promovare bună pe plan extern producătorii nu pot aștepta exporturi mari.
Autoritățile consideră că prin promovarea vinurilor moldovenești în cadrul unui brand național vor crește atât exporturile, cât și consumul intern.
Vinificatorii consideră că ideea brandului național le va ajuta să se promoveze peste hotare.
Republica Moldova va lansa pe piața externă brandul național ”Wine of Moldova” la expoziția ProWein 2014, care se va desfășura la Dusseldorf, Germania.