Agenția de Investiții „Invest Moldova” lansează săptămâna dedicată brandului de țară „Pomul Vieții”

  • 16 August 2021 20:06
Agenția de Investiții „Invest Moldova” lansează săptămâna dedicată brandului de țară „Pomul Vieții”

Creat în 2014 „Pomul Vieții“ a reprezentat inițial brandul industriei turismului din Republica Moldova pentru ca, ulterior, acesta să obțină o conotație națională, devenind, în 2018, un Brand de Țară.

Elaborarea identității Brandul de Țară „Pomul Vieții” a avut scopul să alinieze conținutul ofertei investiționale cu imaginea grafică, înglobând sectoarele economiei naționale identificate drept strategice de Strategia Națională de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului. Astfel, „Pomul Vieții” a fost completat și stilizat cu simbolurile și mesajele industriilor destinate promovării, asigurând continuitate eforturilor anterioare de promovare.
 
Pe parcursul a trei ani imaginea grafică a căpătat noi simboluri, pentru a susține abordarea complexă în promovarea identității naționale, ca o invitație actualizată și extinsă la schimbări prin prisma reformelor economice.
 
Din 2018, atunci când a fost lansat brandul de țară Pomul Vieții, acesta a constituit elementul principal al oricărei activități de promovare a țării noastre, atât ca destinație investițională, cât și turistică.
 
„Brandul de țară a venit să susțină noua abordare a promovării țării. În Moldova există toate condițiile de care au nevoie investitorii pentru a-și deschide aici afaceri: acces la o piață de peste un miliard de locuitori, creștere economică stabilă, un regim fiscal favorabil, în plus țara este dispusă să ofere facilități substanțiale antreprenorilor de peste hotare. Era evident faptul că este nevoie de un brand de țară care să sumarizeze tot ce are de oferit țara noastră, atât turiștilor, cât și investitorilor.” a declarat Directorul General Interimar al Agenției de Investiții, Ion Iordachi. 

Începând cu 2018, Pomul Vieții a făcut parte din standurile de țară ale Moldovei la peste 30 expoziții în peste 20 de țări; este aplicat pe etichetele sticlelor de vin moldovenesc, pe unele produse alimentare precum biscuiți, prune, nuci sau miere, dar și aplicat în calitate de imagine vizuală a restaurantelor sau magazinelor deschise de conaționalii noștri aici în țară, dar și peste hotare.
 
Brandul se bucură de mare popularitate în rândul agenților economici, care apreciază suportul instituțional nematerial, dar și în răndul oaspetilor din străinatate, indiferent de statutul acestora – potențiali investitori, antreprenori în căutare de export de servicii sau produse, participanți la foruri de afaceri sau sesiuni de prezentare a Republicii Moldova în țară și peste hotare.

Tags

Alte Noutati

LIVE: Bună dimineața, România!
Meteo Chișinău
4,24
Cer senin
Umiditate:87 %
Vint:0,51 m/s
Sat
15
Sun
13
Mon
12
Tue
13
Wed
14
Arhivă Radio Chișinău