ampania include și un concurs ce încurajează turiștii să devină ambasadori ai R. Moldova. Până pe 20 septembrie, cei interesați să participe trebuie să posteze pe rețelele sociale o fotografie sau un video care să descrie experiența la o pensiune turistică/vinărie din R. Moldova, folosind hashtag-urile #HaiLaMineAcasa #taramicainimamare #beourguest, relatează Moldpres.
Inițiativa „Hai la mine acasă!" a fost lansată în 2019, însă a fost pusă pe pauză odată cu declanșarea pandemiei, ce a limitat mult opțiunile și activitățile turistice. Potrivit experților, în 2019, aproape 377 de mii de cetățeni ai R. Moldova și străini au fost deserviți de către agențiile de turism din R. Moldova. Acest indicator a scăzut dramatic în 2020, ca urmare a pandemiei, ajungând la numai 125 de mii de persoane. Anul curent a înregistrat o recuperare destul de rapidă a turismului intern organizat cu aproximativ 213 mii de persoane cazate în R. Moldova deja în primul trimestru.