A fost lansată o campanie de promovare a produsului turistic național

  • 11 August 2021 12:31
A fost lansată o campanie de promovare a produsului turistic național

Poliția de Frontieră este partener al Agenției de Investiții/Invest Moldova Agency în campania de promovare a produsului turistic național, prin distribuirea de broșuri și hărți turistice în cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni, Palanca, transmite MOLDPRES.

“Noua broșură turistică a fost realizată de către Agenția de Investiții „Invest Moldova” și include trei capitole: Descoperă Moldova, Călătorește, Intră-n horă. Aceasta povestește într-un limbaj autentic despre istoria, cultura, gastronomia Moldovei, dar și despre experiențele pe care ea le poate oferi turiștilor”, conform Poliției de Frontieră.

Broșura conține și o hartă informativă care cuprinde atracțiile turistice din țară, precum lăcașuri de cult, muzee, parcuri și rezervații, vinării, dar și alte locuri ce pot prezenta interes atât pentru turiștii interni, cât și cei externi.

“Broșura este un instrument inedit, care poate fi utilizată atât de actorii din industria turismului, de sectorul asociativ, cât și de orice persoană care vrea să povestească unui potențial vizitator despre țara noastră. Campania se adresează străinilor care vor traversa frontiera de stat pe sensul de intrare, având drept mesaj principal, îndemnul de a descoperi Republica Moldova ca destinație turistică atractivă, spre a impulsiona turismul receptor”, precizează sursa citată.

Tags

Alte Noutati

LIVE: MUZICĂ
Meteo Chișinău
19,4
Nori împrăștiați
Umiditate:72 %
Vint:5,66 m/s
Fri
11
Sat
12
Sun
14
Mon
14
Tue
14
Arhivă Radio Chișinău